TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Bran偶y Turystycznej


2014-05-16 - Travelplanet.pl publikuje wyniki za pierwszy kwarta艂 2014 r.

W pierwszym kwartale 2014 roku sp贸艂ka Travelplanet.pl爑zyska艂a 5,2 mln przychod贸w ze sprzeda偶y, co oznacza prawie 26% wzrost w stosunku do analogicznego okresu roku ubieg艂ego.

reklama


Sp贸艂ka w pierwszym kwartale wypracowa艂a zysk ze sprzeda偶y w wysoko艣ci 1,7 mln PLN, co stanowi wzrost o prawie 800 tysi臋cy z艂otych w stosunku do tego samego okresu roku wcze艣niejszego.

"Pierwszy kwarta艂 by艂 dla nas bardzo udany. Zanotowali艣my wysok膮 dynamik臋 wzrostu przychod贸w. Jest to dla nas potwierdzenie, i偶 zmiany wdro偶one w okresie ostatnich 24 miesi臋cy w spos贸b trwa艂y poprawi艂y nasze mo偶liwo艣ci do uzyskiwania wzrost贸w sprzeda偶y przekraczaj膮cych 20%. Z miesi膮ca na miesi膮c zwi臋kszamy r贸wnie偶 nasz udzia艂 rynkowy, mi臋dzy innymi dzi臋ki wsp贸艂pracy i wymianie do艣wiadcze艅 w ramach grupy Invia" - powiedzia艂 Jerzy Krawczyk, prezes zarz膮du Travelplanet.pl.

Przychody w 2014 roku wynios艂y 5,2 mln z艂otych i by艂y o 26,4% wy偶sze od przychod贸w z analogicznego okresu roku 2013. Multiagent uzyska艂 zysk ze sprzeda偶y w wysoko艣ci 1,7 mln z艂, co stanowi wzrost o 88%.

"Dynamiczny wzrost przychod贸w przy jednoczesnej poprawie wska藕nik贸w efektywno艣ci pozwoli艂 sp贸艂ce na uzyskanie dodatniego wyniku na poziomie EBIDTA. Ponadto, zmiana struktury bilansowej, b臋d膮cej wynikiem zako艅czonej sukcesem emisji 1,5 mln akcji pozwoli na obni偶enie koszt贸w finansowych ponoszonych przez sp贸艂k臋" - doda艂a燘o偶ena Garbi艅ska, dyrektor finansowy Travelplanet.pl.

Sp贸艂ka w pierwszym kwartale 2014 roku uzyska艂a zysk na poziomie EBITDA w wysoko艣ci 63 tys. z艂 wobec straty w wysoko艣ci 636 tys. z艂 w analogicznym okresie 2013 roku.

"Tak jak wcze艣niej zapowiadali艣my, pierwszy kwarta艂 by艂 na nas bardzo udany. Z jednej strony kontynuowali艣my dynamiczny wzrost sprzeda偶y zapocz膮tkowany w czerwcu 2013 roku, z drugiej za艣 strony z sukcesem zako艅czyli艣my emisj臋 nowych akcji. Zwi臋kszenie kapita艂贸w w艂asnych pomo偶e nam w skutecznym powi臋kszaniu naszego udzia艂u rynkowego. Wzrost sprzeda偶y poprzez kana艂 on-line jest dla nas kluczowym elementem naszej strategii. Obserwacja trend贸w rynkowych wskazuj膮cych na bardzo dynamiczny wzrost wyszuka艅 z urz膮dze艅 mobilnych sk艂oni艂a nas do zmian w zakresie kana艂u online. Udost臋pnili艣my naszym klientom now膮 wersj臋 naszego portalu turystycznego, kt贸ra w g艂贸wnej mierze ma usprawni膰 korzystanie z naszej platformy na urz膮dzeniach mobilnych. Spodziewamy si臋, i偶 w kolejnych miesi膮cach uda si臋 nam co najmniej utrzyma膰 aktualn膮 dynamik臋 wzrostu" - zapowiedzia艂 Jerzy Krawczyk.



Wr贸膰 do strony g艂贸wnej


Pe艂na wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrze偶one.
Kontakt z nami

stat24.com