TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Szybki proces wyboru oferty, natychmiastowa płatność i potwierdzenie zawarcia umowy wysyłane SMS-em i na adres e-mail - to główne zalety nowego serwisu sprzedaży ubezpieczeń turystycznych Wartadirect.pl.
reklama
- Proces zakupu jest intuicyjny i zajmie klientowi około trzech minut, bo tylko cztery etapy prowadzą do zawarcia umowy - mówi Przemysław Makaro, dyrektor biura rozwoju ubezpieczeń majątkowych i osobowych w Warcie.
Klient najpierw wybiera jeden z trzech gotowych pakietów: dla wypoczywających, aktywnych lub narciarzy, a w kolejnym kroku otrzymuje informację o wysokości składki za sugerowany przez Wartę wariant. - Jego zakres określiliśmy analizując preferencje klientów - mówi Przemysław Makaro. Jeśli klient ma inne potrzeby, tylko jedno kliknięcie wystarczy, żeby automatycznie została przeliczona składka dla pozostałych 2 wariantów.
Za polisę można zapłacić korzystając z systemu Przelewy 24, dzięki czemu już po chwili, klient dostaje SMS i e-mail z potwierdzeniem przyjęcia płatności i objęcia ochroną od północy danego dnia. W treści obu wiadomości są informacje niezbędne w razie problemów w czasie wyjazdu: numer telefonu do Centrum Alarmowego Warty i numer polisy.
Ubezpieczyciel spodziewa się, że z tej drogi zakupu skorzysta do końca roku ponad 10 tys. klientów.
- Większość osób przypomina sobie o konieczności zakupu polisy w ostatniej chwili, często w wieczór poprzedzający wyjazd i wtedy jedynym ratunkiem jest zakup on-line. Uruchomiliśmy ten sposób sprzedaży właśnie z myślą o takich klientach - mówi Przemysław Makaro. Dystrybucja przez Internet będzie uzupełnieniem dla tradycyjnych kanałów - agenci Warty nadal będą stanowić podstawowy kanał sprzedaży - dodaje.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami