TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-02-26 - Chłopskie Jadło - kura w logo i drób w menu

Restauracje Chłopskie Jadło zaoferują lżejszą kuchnię. Na stołach królować ma drób.

reklama


Prezes i największy akcjonariusz Sfinksa Sylwester Cacek oznajmił, iż Chłopskie Jadło nie będzie kojarzone już z tłustą polską kuchnią. Nowe menu będzie zawierało dana lżejsze i tańsze. Ściągnie to do lokali nową grupę klientów - np. studentów. Marka zyska również odświeżony wizerunek - wystrój i logo. W nowym logo na nazwie "Chłopskie Jadło" będzie siedziała kura.

Obecnie Sfinks posiada 114 lokali. W pierwszym półroczu 2012 planuje otworzyć co najmniej siedem nowych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com