TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-08-09 - Bary i restauracje nie są uczciwe wobec swoich klientów?

Raport Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wzbudza niepokój. Klienci polskich barów oraz restauracji są oszukiwani.

reklama


Jak się okazało, aż 80 proc. poddanych kontroli punktów gastronomicznych budzi zastrzeżenia urzędników. Najgorsze oceny uzyskały miejsca popularne szczególnie podczas wakacji czy ferii zimowych. Najlepsza sytuacja panuje w fast foodach i barach mlecznych.

Tak np. często zamiast oscypka, klienci otrzymują zwykły wędzony ser, ilość alkoholu w drinkach jest o wiele mniejsza od tej deklarowanej, a do dań używa się tańszych niż podano w karcie składników.

Zastrzeżenia UOKiK wzbudzała również jakość obsługi oraz wielkość serwowanych posiłków. Zdarzało się, że do rachunku doliczano obsługę, o czym nie informowano wcześniej klientów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com