TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-02-24 - Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia

Wczoraj zainaugurowano kampanię reklamującą Dolny Śląsk. Jej hasło to "Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia".

reklama


Spoty reklamowe będą od 1 marca będą emitowane w 46 krajach europejskich. Spot będzie trwał 45 sekund. Zobaczymy w nim reklamę Krzeszowa - Sanktuarium, Stawów Milickich - rezerwat przyrody, Osówki - podziemne miasto, Jeziora Bystrzyckiego - zaporę wodną, Wałbrzycha - Zamek Książ oraz Wrocławia - Ostrów Tumski. W każdym z tych miejsc pojawia się człowiek, który przykłada wskazujący palec do ust z gestem milczenia.

Filmik jest przygotowany w czerech wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej, francuskiej. Jednak skierowany jest przede wszystkim do Polaków, Niemców i Czechów oraz wszystkich, którzy przyjadą do Polski w czerwcu na mistrzostwa.

- Kampania ma wypromować jednolitą, silną i wyrazistą markę "Dolny Śląsk" jako regionu opartego na tajemniczości. Ma też zbudować wizerunek regionu jako województwa atrakcyjnego turystycznie, o niezwykłej i nie do końca odkrytej historii, dysponującego jednocześnie dużym potencjałem rozwojowym - oznajmił Rafał Jurkowlaniec, marszałek woj. dolnośląskiego i organizator kampanii.

Badania przeprowadzone na zlecenie Dolnośląskiego Urzędu Marszałkowskiego pokazują, że ponad połowa zagranicznych gości słyszała o Dolnym Śląsku. Wśród naszych sąsiadów - Niemców i Czechów - odsetek ten jest większy, bo wynosi 66%. Ponad trzy czwarte ankietowanych odwiedziło Dolny Śląsk w celach turystycznych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com