TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-02-20 - Nowe narzędzie Amadeus pomoże w obsłudze klientów korporacyjnych

Przez długi czas linie lotnicze nie były w stanie skutecznie spersonalizować i dostosować swojej oferty do specyficznych potrzeb klientów korporacyjnych.

reklama


Jednak nastÄ…piÅ‚ przeÅ‚om - firma Amadeus poinformowaÅ‚a, że Lufthansa zostaÅ‚a pierwszym przewoźnikiem, który zdecydowaÅ‚ siÄ™ na wprowadzenie opatentowanej technologii Amadeus Altéa Corporate Recognition, która umożliwia liniom lotniczym lepsze rozpoznawanie klientów korporacyjnych w momencie dokonywania rezerwacji. Oznacza to, że mogÄ… oni otrzymywać dostosowane oferty na wszystkich etapach swojej podróży, podobnie jak indywidualni klienci podróżujÄ…cy sÅ‚użbowo, co przekÅ‚ada siÄ™ na zwiÄ™kszenie sprzedaży wÅ›ród klientów korporacyjnych oraz zapewnienie im lepszej obsÅ‚ugi.

Dzięki automatycznemu rozpoznawaniu firmy, którą reprezentuje osoba podróżująca służbowo, personalizacja rozpoczyna się od momentu zarezerwowania lotu. To oznacza, że klienci korporacyjni mogą liczyć na obsługę już na etapie rezerwacji, zaś indywidualni klienci podróżujący służbowo są traktowani inaczej niż reszta pasażerów i np. mają możliwość przyspieszonego przejścia przez kontrolę bezpieczeństwa.

JednoczeÅ›nie rozwiÄ…zanie Amadeus Altéa Corporate Recognition zapewnia liniom lotniczym możliwość automatycznego oferowania pakietów dopasowanych usÅ‚ug dodatkowych, które w peÅ‚ni koncentrujÄ… siÄ™ na potrzebach podróżnych biznesowych dotyczÄ…cych np. bagażu czy preferencyjnych opcji miejsc. Dla Lufthansy oznacza to, że może zaoferować wachlarz usÅ‚ug, co przeÅ‚oży siÄ™ na wzrost popytu oraz zwiÄ™kszenie lojalnoÅ›ci klientów dziÄ™ki aktywnej koncentracji przewoźnika na dopasowaniu Å›wiadczonych usÅ‚ug do potrzeb klientów korporacyjnych.

"Podróżni korporacyjni stanowiÄ… kluczowÄ… grupÄ™ klientów dla globalnych sieci przewoźników, takich jak Lufthansa. Amadeus Altéa Corporate Recognition pozwala nam nie tylko utrzymać, lecz także zwiÄ™kszać wartość dostarczanÄ… zarówno klientom korporacyjnym, jak i osobom podróżujÄ…cym sÅ‚użbowo. Wdrożenie tego rozwiÄ…zania to dla nas przeÅ‚om, bowiem pozwala jeszcze lepiej dostosować ofertÄ™ do indywidulanych potrzeb klientów i zwiÄ™kszyć ich satysfakcjÄ™, jednoczeÅ›nie podnoszÄ…c wydajność." - skomentowaÅ‚ Christian Tillmans, Vice President Global Sales and Key Account Management, Lufthansa.

"Współcześni podróżni korporacyjni oczekują jeszcze bardziej spersonalizowanej obsługi niż pasażerowie podróżujący w celach wypoczynkowych. Rosnąca konkurencja ze strony niskokosztowych i hybrydowych przewoźników sprawia, że indywidualne podejście do każdego podróżnego jest kluczową kwestią. Rozwiązanie nie tylko przynosi korzyści indywidualnym podróżnym, lecz także pozwala liniom lotniczym zacieśnić relacje
z kluczowymi klientami korporacyjnymi jako całością, co oznacza, że działy utrzymania klienta przewoźników mogą wykorzystywać narzędzie w sposób strategiczny."
- powiedziała Julia Sattel, Senior Vice President Airline IT, Amadeus.

Obecnie wiÄ™kszość podróży sÅ‚użbowych jest rezerwowana poprzez kanaÅ‚y poÅ›rednie. RozwiÄ…zanie Amadeus Altéa Corporate Recognition identyfikujÄ…ce klientów korporacyjnych kupujÄ…cych usÅ‚ugi lotnicze w dowolnym kanale, wÅ‚Ä…czajÄ…c bezpoÅ›redniÄ… dystrybucjÄ™ czy narzÄ™dzia firmowe typu online self-booking tools, ma decydujÄ…ce znaczenie dla linii lotniczych, pomagajÄ…c im w osiÄ…gniÄ™ciu swoich celów w zakresie personalizacji obsÅ‚ugi pasażerów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com