TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-12-17 - Wygoda Travel: dumping cenowy jest chorobą turystyki

Grudzień to dla Wygoda Travel nie tylko początek wyjazdów narciarskich, ale również start sprzedaży sezonu letniego. Od 6 grudnia na stronie internetowej touroperatora, a także w systemach BlueVendo, MerlinX, TOM, dostępne są wszystkie zaplanowane oferty. Wygoda Travel oferuje w sezonie "LATO 2013" wczasy w Bułgarii, Chorwacji, Grecji, Czarnogórze oraz we Włoszech; w dojeździe własnym, autokarem oraz samolotem.

reklama


Z kolei 10 grudnia był początkiem różnych promocji. Podobnie jak w poprzednich sezonach, Wygoda Travel zaproponowała Agentom i Klientom zniżki na trzech poziomach - PROMO XXL (najwyższe, do 500 zł od pary), PROMO XL (do 280 zł od pary) oraz PROMO (najniższe, do 90 zł od pary). Każdy poziom promocji obejmuje określoną pulę miejsc, a poza tym zostały one ograniczone czasowo. Podobny system stosuje np. Lufthansa.

"Jest to system rozpowszechniony m.in. w liniach lotniczych, bazujący na zasadzie >>im wcześniej, tym taniej<<. O tym, jak bardzo okazyjną ofertę zarezerwujemy, decyduje nie tylko data dokonania zakupu, ale przede wszystkim to, czy najwyższe zniżki zostały już wykorzystane" - wyjaśnia Artur Dąbrowski, odpowiadający w Wygoda Travel za marketing internetowy.

Tomasz Pudełko, dyrektor biura, dodaje: "Dumping cenowy jest chorobą turystyki i jego skutki widoczne były w roku ubiegłym, dlatego Wygoda Travel zachęca Klientów do wczesnych zakupów, ale z zachowaniem wszelkich norm uczciwego i solidnego biznesu." Wygoda Travel pracuje obecnie nad drukowanym katalogiem "LATO 2013". Zostanie on rozesłany do biur agencyjnych w styczniu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com