TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Pomimo tego, że sezon letni dopiero się zakończył, organizatorzy turystyki już rozpoczynają sprzedaż oferty na sezon letni 2014.
reklama
Biuro podróży Rainbow Tours poinformowało o rozpoczęciu promocji oferty Lato 2014. Kampania multimedialna jest przygotowana przez Fat Baby. Biuro oferuje 31 proc. rabatu przy dokonaniu rezerwacji wczasów z oferty letniej do końca roku. Reklamy pokazują wakacje w każdym gatunku, dopasowane do potrzeb danej osoby - ponieważ każdy konsument to inne "wakacyjne zwierzę". W zbudowaniu klimatu bardzo pomógł doskonale znany z filmów przyrodniczych głos Krystyny Czubówny.
Działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: ogólnopolską telewizję, internet, radio, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, oraz w sieci sprzedaży na terenie całego kraju, narzędzia direct mail, działania ambientowe. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym.
Zwykle konkurenci pokazują w reklamach trochę sztuczny świat, nakłaniając odbiorców do myślenia, że spędzają wakacje zawsze w taki sam sposób. Naszym celem jest pokazanie prawdy - ludzie spędzają wakacje w bardzo różny sposób a przy tym każdy ma inne potrzeby oraz inne wyobrażenie idealnych wakacji. W Rainbow Tours klienci znajdą wakacje dopasowane do swoich wymagań" - mówi Emilia Bratkowska, dyrektor produktu i marketingu Rainbow Tours.
Strategię komunikacji Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji, a także projekty graficzne katalogów Lato 2014 przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy BiFri. Za produkcję reklam telewizyjnych odpowiadał dom produkcyjny Papaya Films. Spoty wyreżyserował Bartosz Dombrowski. Postprodukcja zrealizowana została w Lunaparku.
Biuro podróży Alfa Star przygotowało ofertę wakacyjnych wyjazdów First Minute na 2014 rok.Klienci biura mogą dokonywać rezerwacji od 4 listopada 2013 roku do 31 stycznia 2014.
Oprócz dobrze znanych destynacji, w tym roku w ofercie First Minute Alfa Star przygotował wyjazdy do sześciu nowych miejsc takich jak: Rodos, Kos, Sycylia, Gran Canaria, Cypr Północny oraz Meksyk. Dla miłośników zwiedzania organizator przygotował także programy wycieczek objazdowych m.in. do Egiptu i Turcji, a od przyszłego roku także Portugalii i na Sycylię.
W swojej ofercie biuro przygotowało także ofertę wycieczek fakultatywnych. Dzięki wcześniejszej rezerwacji wyjazdu, osoby lubiące aktywny wypoczynek będą mogły skorzystać z nawet 50 % zniżki na tego typu wycieczki. Alfa Star proponuje odwiedzenie wulkanu Etna na Sycylii oraz wycieczkę po wyspie Rodos nawet z 20 % rabatem, a także wycieczkę typu "jeep safari" lub rejs statkiem wzdłuż wybrzeża Gran Canarii, ze zniżką wysokości 50%. Oferta First Minute przewiduje także możliwość rezerwacji pokoju z widokiem na morze, a także wypożyczenia samochodu na jeden dzień bez konieczności ponoszenia dodatkowej opłaty.
Alfa Star oferuje loty z dziewięciu miast : Warszawy, Krakowa, Katowic, Gdańska, Poznania, Wrocławia, Szczecina, Radomia oraz Łodzi.
Od 5 listopada natomiast na rynku dostępna jest oferta Itaki. W ramach promocji "Latozajawka" dostępnych jest 370 wybranych propozycji na przyszłe wakacje.
"Latozajawka" to pierwsza promocja oferty Itaki na sezon 2014. Objęte są nią głównie najczęściej wybierane hotele i wycieczki, czyli ofertowe "pewniaki". Proponowane zniżki sięgają 37 proc., a dla dzieci nawet do 50 proc w wybranych hotelach. Organizator zapewnia, że klienci otrzymają pakiet gwarancji: niezmienności ceny, najniższej ceny i bezkosztowej zmiany rezerwacji do 31.01.2014. Dodatkowo do pierwszych 500 rezerwacji oferty "Latozajawka" touroperator doda jedną z wyjątkowych książek z Wakacyjnej Biblioteki Marzeń.
Wiceprezes zarządu Itaki, Piotr Henicz informuje, że, po rekordowym sezonie, jakim było LATO 2013,biuro kończy ostatnie przygotowania do sezonu 2014. Sezon 2013 zamknął się liczbą 510.000 obsłużonych Klientów. Obroty firmy wyniosły ok. 1 mld 330 mln PLN, a szacunkowy zysk brutto wyniósł ok. 35 mln PLN.
"Latozajawka" to promocyjny zwiastun zdecydowanie najszerszej oferty turystycznej na polskim rynku. Na jubileuszowy, 25 sezon touroperator przygotował łącznie 1125 hoteli i wycieczek objazdowych prezentowanych w 6 katalogach i w najnowszej wersji swojej strony internetowej. Nowościami są greckie wyspy Samos i Santorini, włoska Apulia, marokańska Essaouira, bułgarskie kąpieliska Sozopol i Primorsko oraz kolejny czarter do Chorwacji - do Splitu, obsługujący środkową i północną Dalmację. Oferta Itaki dostępna jest w 120 salonach firmowych w Polsce i dwóch zagranicą: w Wilnie i Kaliningradzie, w ok. 1000 biurach agencyjnych oraz na stronie internetowej organizatora.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami