TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-11-25 - Kontrola jakości usług hoteli

Hotele należące do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts, po raz kolejny poddane zostały anonimowej kontroli pod kątem oceny jakości świadczonych usług ocenianych z punktu widzenia Gościa hotelowego.

reklama


Badanie standardu jakości usług hoteli PPH&R zostało zrealizowane w okresie maj-wrzesień 2011. Istotnym elementem badania była anonimowość kontroli i utrzymanie efektu zaskoczenia w celu pomiaru poziomu jakości usług w naturalnej relacji Gość - Hotel. Ocenie podlegały różnorodne aspekty związane z całościowym funkcjonowaniem hoteli w następujących głównych kategoriach: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi biznesowe.

W tegorocznej - szóstej edycji brały udział wszystkie 32 hotele należące do PPH&R. Kategoria podstawowa konkursu dotyczy usług hotelarskich, kategoria dodatkowa usług konferencyjnych, gastronomicznych, SPA itp. Zestawienie wygląda następująco:

I miejsce
W kategorii podstawowej:
Branicki (Białystok)
Europa (Lublin)
Vivaldi (Poznań)
W kategorii dodatkowej:
Akwawit (Leszno)
Villa Park (Ciechocinek)
Warszawianka (Jachranka)

II miejsce
W kategorii podstawowej:
Sport Hotel (Bełchatów)
Warszawa (Augustów)
W kategorii dodatkowej:
Bartan (Gdańsk)
Warszawa (Augustów)

III miejsce
W kategorii podstawowej:
Akwawit (Leszno)
Vivaldi (Karpacz)
W kategorii dodatkowej:
Anders (Stare Jabłonki)
Klimczok (Szczyrk)
Klimek (Muszyna)
Zamek Ryn (Ryn)

Na jesieni w sieci PPH&R pojawił się nowy obiekt - Pałac Kotulińskich **** hotel w Czechowicach-Dziedzicach i nie jest on w tym badaniu uwzględniony.

Bez wyróżnienia pozostało 18 obiektów z sieci:



Celem Konkursu jest zachęcanie i motywowanie do stałej troski o podnoszenie standardów jakości usług poprzez, między innymi, ustalenie rankingu hoteli w ramach Konkursu na podstawie badania mocnych i słabych stron poszczególnych hoteli PPH&R i dokonanie ocen porównawczych w stosunku do poprzedniego rankingu hoteli.

W ocenie niezależnych audytorów nastąpiła dalsza poprawa poziomu jakości usług w grupie hoteli PPH w stosunku do poprzedniej edycji badania przeprowadzanego w 2009 roku.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com