TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Znany portal turystyczny, na łamach którego turyści zamieszczają opinię dotyczące hoteli i miejsc, które odwiedzili podjął decyzję o usuwaniu starych, negatywnych komentarzy, jeśli są one już nieaktualne.
reklama
Taka sytuacja może mieć miejsce wówczas, kiedy obiekt przejdzie renowację. Stare opinie np. na temat łazienki do remontu, czy niedziałającej klimatyzacji, po pewnym czasie stają się już przeterminowane. Jeśli komentarz wciąż jest dostępny na stronie, odstrasza on potencjalnych gości.
Steve Tate, przewodniczący zarządzania ryzykiem w branży hotelarskiej CheckSafetyFirst.com przyznaje rację portalowi i uważa to za ukłon w stronę hotelarzy.
Należy jednak pamiętać, że kluczem do zadowolenia gości jest nie tylko estetyka wizualna, ale przede wszystkim personel, doskonale wyszkolona kadra. Turyści często wracają do ludzi, nie do miejsca.
Jak podkreśla Tate, przed TripAdvisor trudne zadanie, mianowicie weryfikacja tych informacji. Jego zdaniem każdy obiekt powinien przedstawić dokumenty, poświadczające przebytą przemianę. Po dostarczeniu "dowodów", TripAdvisor usunie negatywne komentarze oraz zdjęcia, które są już nieaktualne.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami