TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-07-16 - Groupon dla klientów Alba Tour

Kilka godzin po ogłoszeniu przez biuro Alba Tour problemów finansowych, Groupon zawiesił ofertę sprzedaży wycieczek touroperatora na swojej platformie. Klienci, którzy dokonali rezerwacji oraz wpłacili pozostałą kwotę na konto Alba Tour Polska, otrzymają do wyboru dwie opcje: Propozycję innej, dowolnej oferty turystycznej z katalogu znajdującego się na stronie serwisu i obejmującego oferty największych i renomowanych biur podróży.

reklama


Do dyspozycji klientów biuro oddaje co najmniej kilkaset aktualnych ofert w dowolnych terminach. Przy wyborze oferty o pełnej wartości podstawowej ceny imprezy, na którą wykupiony został kupon, klienci nie muszą dodatkowo dopłacać, zaś jeśli wartość oferty będzie wyższa, wystarczy dopłacić różnicę. Groupon nie zwraca różnicy w przypadku wyboru oferty tańszej. Na wybór oferty klienci mają do 30 dni. Na pełny zwrot turyści mogą liczyć w przypadku zarówno 30% wpłaconych na konto Groupon, jak i 70% wpłaconych na konto Alba Tour Polska, w przypadku braku zainteresowania ofertą zastępczą.

Jak podkreśla biuro prasowe serwisu, pieniądze wpłacone przy zakupie kuponu w całości wrócą do rąk właścicieli. Groupon zamierza ponieść pełną odpowiedzialność za zmarnowane wakacje swoich klientów i ograniczyć do minimum konsekwencje tych przykrych wydarzeń.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com