TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-10-19 - Nowa marka na rynku gastronomicznym

Well & Done to nowa marka na polskim rynku usług gastronomicznych. Firma powstała w 2012 roku firma, oferuje nowe miejsca oraz usługi na warszawskim rynku gastronomicznym. W skład grupy wchodzą: Bistro Warszawa, Cafe Lorentz, Restauracja w Muzeum Narodowym w Warszawie, której otwarcie planowane jest na przełom listopada i grudnia br. oraz firma cateringowa Taste Time.

reklama


- Wychodzimy naprzeciw potrzebom zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych - mówią pomysłodawcy przedsięwzięcia Aleksandra Furmankiewicz i Norbert Kabaczyński - Oferujemy usługi lokali położonych w najbardziej prestiżowych częściach Warszawy: Restaurację Bistro Warszawa w sercu Starego Miasta, kawiarnię Cafe Lorentz na dziedzińcu im. Prof. Lorentza w Muzeum Narodowym oraz Restaurację w głównym gmachu Muzeum Narodowego w Warszawie. Propozycję Well & Done uzupełniają usługi firmy cateringowej Taste Time.

Zespół grupy Well & Done tworzą doświadczeni profesjonaliści, od kilku lat działający w branży gastronomicznej oraz eventowej przy obsłudze i organizacji zarówno przyjęć kameralnych, jak i wielkoformatowych. Misją firmy jest oferowanie klientom miejsc przyjaznych, a zarazem eleganckich, łączących zamiłowanie do kulinarnych wyzwań z artystycznym i historycznym klimatem lokali.

Miejsca wchodzące w skład grupy Well & Done są przystosowane do obsługi takich wydarzeń, jak: bankiety, konferencje, przyjęcia koktajlowe czy business lunche. Dodatkową atrakcję stanowi oprawa muzyczna - jak regularne koncerty odbywające się w Bistro Warszawa oraz letnia scena Cafe Lorentz.

Działania komunikacyjne grupy Well & Done zostały powierzone zespołowi Agencji Don’t Worry. Więcej informacji na temat rezerwacji, organizacji eventów i usług specjalnych udziela Sales & Marketing Manager Well & Done, Dorota Horodyńska.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com