TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
McDonald's przygotował nowość dla swoich klientów. Dotychczasową ofertę wzbogaci o dyniowe latte, będące połączeniem espresso, mleka i syropu smakowego.
reklama
Wprowadzenie napoju do sprzedaży jest efektem prowadzonej strategii McDonald's. Sieć sukcesywnie wzbogaca dotychczasową ofertę nowymi, droższymi propozycjami. Dotychczas w sprzedaży pojawiły się kanapki śniadaniowe z wołowiną czy skrzydełka z kurczaka. Takie działania mają spowodować, że funkcjonowanie lokali stanie się bardziej rentowne, wobec rosnących kosztów prowadzenia działalności.
Dodatkową nowością, sukcesywnie wprowadzaną przez sieć, będzie sprzedaż napojów w plastikowych, a nie jak do tej pory styropianowych kubkach. Sieć wychodzi tym samym naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy świadomi negatywnego wpływu styropianu na środowisko wolą wybierać opakowania podlegające recyklingowi.
Dyniowe latte sprawdziło się do tej pory w konkurencyjnym Starbucksie. Sprzedaż napoju od momentu jego wprowadzenia wyniosła blisko 200 milionów. Dodatkowo, poza kawą, sieć oferuje klientom ciasto z dyni. Zmiany przeprowadzane w McDonald's mają uczynić sieć bardziej konkurencyjną właśnie w stosunku do Starbucksa.
Działania podejmowane przez sieć są tym bardziej zasadne, że prognozowane zyski z działalności w USA w sierpniu okazały się o 0,6 procent niższe niż oczekiwane. Sprzedaż produktów z dyni w okresie jesiennym w zamyśle zarządu popularnego "Maca" ma okazać się strzałem w dziesiątkę. Czas pokaże czy faktycznie tak się stanie.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami