TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-10-04 - Wi-Fi w zamian za dane klientów?

Obsługa znająca ulubione filmy gościa i imię jego psa jeszcze przed przyjazdem do hotelu? To możliwe, pod warunkiem, że zamelduje się on w obiekcie wirtualnie.

reklama


Nad nowym systemem pracują aktualnie specjaliści z Facebooka i Cisco. Klienci, którzy będą chcieli skorzystać z udogodnień w postaci darmowego internetu wi-fi, będą musieli zalogować się na stronie wybranej placówki przez konto Facebook. W zamian za to hotelarze i restauratorzy otrzymają do wglądu wszystkie informacje, które klient udostępnia na swoim koncie.

Jeszcze przed dotarciem do hotelu czy restauracji, usługodawca będzie mógł się na wizytę gościa odpowiednio przygotować. Znając gusta i upodobania odwiedzających, personel będzie mógł lepiej i trafniej je spełniać. Kelner zaproponuje ulubione danie, a recepcjonista wybierze pokój, który najlepiej spełni wymagania klienta.

Meldowanie się w konkretnym obiekcie, to kolejna informacja, jaką o swoim użytkowniku otrzyma Facebook. W zamierzeniu twórców projektu, system ma przechowywać te dane i podsyłać później użytkownikowi oferty o podobnym profilu.

System testowany jest obecnie w amerykańskich restauracjach. Jeśli próby wypadną pomyślnie, to już wkrótce z podobnych udogodnień będzie można korzystać także w innych krajach. jak zapowiadają twórcy, rozwiązanie nazywane Connected Mobile Experiences, obejmie całe USA jeszcze w tym roku.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com