TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-02-28 - Atrakcyjne benefity dla klientów Delta Air Lines i Starwood Hotels

Linie Delta Air Lines oraz Starwood Hotels and Resorts Worldwide nawiązały współpracę, która oferuje korzyści uczestnikom programów lojalnościowych Delta SkyMiles oraz Starwood Preferred Guest ®. Wspólny program pod nazwą Crossover Rewards™, wejdzie w życie 1 marca i zapewni elitarnym uczestnikom obu programów lojalnościowych wzajemne świadczenia i możliwość zgromadzenia większej liczby mil i punktów Starpoints.

reklama


Właściciele kart SkyMiles Diamond i Platinum Medallion uzyskają dostęp do takich korzyści jak m.in. priorytetowe meldowanie w hotelu, przedłużenie doby hotelowej do godz. 16.00 i bezpłatny dostęp do Internetu w pokojach podczas pobytu w hotelach sieci Starwood Hotels and Resorts. Dodatkowo wszyscy uczestnicy programu Delta Medallion otrzymają jedną milę za każdego wydanego dolara na pobyt w hotelach sieci Starwood w ramach tej oferty oraz oczywiście punkty StarPoints. Z kolei gość o statusie SPG Platinum będzie mógł zabrać ze sobą dodatkowy bagaż, skorzystać z priorytetowej odprawy i boardingu podróżując liniami lotniczymi Delta. Elitarni członkowie SPG otrzymają punkty Starpoints za każdego wydanego dolara na loty Delta Air Lines w ramach oferty współpracy oraz mile w programie lojalnościowym linii.

Ta współpraca ze względu na globalny zasięg usług oferowanych przez Starwood i Delta Air Lines, przynosi atrakcyjne benefity klientom obu firm zarejestrowanych w programach lojalnościowych. Oferując loty do ponad 300 destynacji, Delta Air Lines stanowi idealne uzupełnienie oferty ponad 1100 hoteli sieci Starwood w ponad 100 krajach.

"SPG kontynuuje inwestycje w uatrakcyjnianie swojej oferty benefitów, aby nagrodzić w sposób wyjątkowy tych klientów, którzy są lojalni naszym markom - powiedział Mark Vondrasek, wiceprezes ds. programów lojalnościowych i partnerstw strategicznych Starwood Hotels & Resorts. "Naszym celem jest rozszerzenie korzyści, które oferujemy lojalnym gościom i wyjście spoza mury naszych hoteli. Wierzymy, że takie podejście do biznesu sprawi, że nasi goście będą jeszcze bardziej przywiązani do naszych marek i programu SPG." - dodał.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com