TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-11-07 - Nowa promocja w sieci lokali

W listopadzie sieć Canappka prowadzi nową akcję promocyjną, która nawiązuje do pory roku i sezonowych warzyw pod hasłem "Zupa dyniowa 3 zł - strach nie spróbować!"

reklama


Sieć zachęca swoich gości do kupna pożywnego kremu przygotowanego na bazie dyni. Obecna akcja promocyjna jest częścią większego planu, zakładającego tworzenie comiesięcznych haseł nawiązujących do świąt i pór roku.

"Listopad jest miesiącem, który od kilku lat kojarzy się z obchodami Halloween, coraz bardziej popularnymi w naszym kraju. Z jednej strony nawiązaliśmy więc do oczywistego symbolu, jakim jest dynia, z drugiej nie zapominamy, że jesienią nic nie rozgrzewa lepiej niż gorąca zupa. Od kilku lat widzimy duży wzrost sprzedaży tych posiłków w okresie jesiennym i dlatego właśnie przygotowaliśmy dodatkową pozycję w naszym menu" - tłumaczy Katarzyna Adamczyk z sieci Canappka.

Tworząc główną promocję dla wszystkich klientów, sieć przygotowała jeszcze większe zniżki dla posiadaczy kart lojalnościowych. Właściciele magnetycznych Kart Sytego Klienta mają prawo do zakupu dyniowego kremu za złotówkę. W ten sposób Canappka chce nagradzać osoby, które regularnie odwiedzają lokale w Poznaniu i Wrocławiu.

'Nasze karty lojalnościowe cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony gości. Nie tylko otrzymują oni rabat przy każdych zakupach, ale wiedzą, że co miesiąc przygotowujemy dla nich dodatkowe promocje i oferty. W ten sposób czują jeszcze większe przywiązanie do naszej oferty i wracają na śniadanie lub obiad każdego dnia" - dodaje Katarzyna Adamczyk.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com