TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-09-13 - Lufthansa w kebabie

Lufthansa rozpoczęła w zachodniej Polsce niestandardową kampanię promującą szeroką siatkę połączeń z Berlina do atrakcyjnych turystycznie regionów Europy i Bliskiego Wschodu.

reklama


Wystrój wszystkich restauracji Berlin Döner Kebab w Szczecinie zostaÅ‚ wzbogacony o motywy zwiÄ…zane z ofertÄ… Lufthansy z Berlina, a najpopularniejsze danie zyskaÅ‚o nowÄ… nazwÄ™ - "LufthansÄ… z Berlina". W restauracjach organizowany jest również konkurs dla klientów, w którym wygrać można bilety lotnicze.

Z ofertą Lufthansy można również zapoznać się odwiedzając największe centra handlowe w Szczecinie, Zgorzelcu i Gorzowie Wlkp. W każdym z nich ustawiono niestandardowy nośnik reklamowy - specjalną walizkę Lufthansy o wymiarach 3x2 metry.

Kampania wspierana również przez konkurs radiowy organizowany we współpracy z radiem RMF FM. W wybranych szkoÅ‚ach wyższych ustawione zostaÅ‚y również niestandardowe “berliÅ„skie" tablice, na tle których studenci bÄ™dÄ… mogli zrobić zabawne pamiÄ…tkowe zdjÄ™cie.

"Bardzo nam miło, że tak wielu pasażerów z Polski zdecydowało się rozpocząć swoje wakacyjne i służbowe podróże startując z Berlina." - mówi Bart Buyse, dyrektor generalny Lufthansy w Polsce. "Wierzymy, że szczególnie mieszkańcy zachodniej Polski również w okresie jesienno-zimowym uznają ofertę Lufthansy za bardzo atrakcyjną. Ceny biletów na rejsy ze stolicy Niemiec na trasach europejskich rozpoczynają się od 49 euro i obejmują wszystkie koszty dodatkowe."



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com