TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Na poznańskim lotnisku utkwiła grupa około 200 turystów, którzy nie mogą doczekać się wylotu do Tunezji. Druga, całkiem spora grupa miała kłopoty z powrotem do kraju - czytamy na Onet.pl.
reklama
Turyści, czekający na wylot na wakacje do Tunezji z biurem Exim Tours tkwili na lotnisku Ławica od soboty. Przelot miały obsłużyć linie lotnicze Fischer Air.
Touroperator zapewnił turystom z poza Poznania hotel. Przedstawicielka biura tłumaczyła, iż opóźnienie samolotu Fischer Air wynika z kłopotów przewoźnika z lotami na terenie Włoch.
Turyści usłyszeli obietnicę, że najprawdopodobniej wylecą późnym wieczorem.
Podobne problemy spotkały polskich turystów wracających z Tunezji. - Na samolot czekaliśmy 7 godzin, z małymi dziećmi, bez ciepłego jedzenia -skarżyli się po wylądowaniu na lotnisku Ławica.
Z ostatniej chwili:
Poniżej prezentujemy oświadzenie przewoźnika, przekazane TUR-INFO.PL przez Panią Marzenę Budzińską Marketing & PR Managera Fischer Air Polska Sp.z o.o.
Ośwadczenie szczegółowo wyjaśnia powody zaistniałych opóźnień i pokazuje, iż przewoźnik podjął odpowienie kroki, by to opóźnienie zminimalizować.
Oświadczenie Fischer Air Polska Sp.z o.o.
Opóźniony wylot rejsu na trasie Poznań - Monastyr był efektem skumulowania się następujących przyczyn:
Chcemy ze swojej strony zapewnić, że w momencie pojawienia się opóźnienia wylotu ww. rejsu dokładaliśmy ze swojej strony wszelkich starań, żeby opóźnienie było jak najmniejsze.
Jednocześnie informujemy, że zwrócimy pasażerom opóźnionego rejsu kompensatę za utracony dzień urlopu.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami