TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-07-02 - Goście hotelu zameldują się przez aplikację

Obiekty należące do sieci Marriott umożliwiły korzystanie z mobilnego wymeldowania i zameldowania członkom programu Marriott Rewards. Projekt obejmuje 500 hoteli na całym świecie.

reklama


Goście hoteli Marriott będą mogli zameldować się oraz wymeldować za pomocą aplikacji w swoim telefonie. W ubiegłym roku testowano to ułatwienie tylko w USA. Specjaliści byli zadowoleni z przeprowadzonych testów i postanowili rozszerzyć działanie aplikacji na inne kraje.

Z aplikacją Marriott Mobile meldowanie wygląda następująco - po godzinie 16:00 w dniu poprzedzającym przyjazd goście otrzymują powiadomienie w trybie "push" na iPhone'a lub urządzenie z systemem operacyjnym Android, informujące o możliwości zameldowania się. Następnie otrzymują automatyczne powiadomienie, gdy ich pokój jest już gotowy. Jako że informacje o płatnościach są zapisywane na profilach członkowskich, goście muszą tylko zgłosić się do specjalnego stanowiska przeznaczonego do mobilnego zameldowania i odebrać wcześniej zaprogramowaną kartę, która będzie tam na nich czekała.

Pod koniec pobytu goście otrzymują powiadomienie w trybie "push" informujące o możliwości zdalnego wymeldowania się. Po jego zakończeniu goście są proszeni o wskazanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany rachunek, co pozwala im na ominięcie recepcji.

"Gdy rozpoczęliśmy testowanie usługi mobilnej, zwróciliśmy się bezpośrednio do ekspertów, tj. naszych gości, którzy powiedzieli nam, że chcieliby mieć możliwość meldowania i wymeldowywania się za pośrednictwem smartfonów. Dziewięciu na dziesięciu przedstawicieli Generacji Y, którzy po raz pierwszy skorzystali z usługi mobilnego zameldowania i wymeldowania, ocenili ją bardzo wysoko i stwierdzili, że skorzystaliby z niej ponowie przy kolejnym pobycie w hotelu." - powiedział Paul Cahill, starszy wiceprezes ds. zarządzania marką Marriott Hotels.

W przyszłości sieć hoteli chce rozszerzyć działanie aplikacji o wysyłanie wiadomości tekstowych, w których goście będą mogli zamówić dodatkowe usługi takie jak dodatkowe ręczniki czy też porozmawiać na czacie z pracownikami hotelu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com