TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-11-19 - POT płaci CNN pół miliona złotych za promocję Polski

Telewizja CNN zawarła umowę z Polską Organizacją Turystyczną. Celem podjętej współpracy jest promocja Polski na kontynencie azjatyckim.

reklama


POT na kampanię promocyjną przeznaczyła pół miliona złotych. W ramach akcji nasz kraj ma być prezentowany w formie spotów reklamowych, prezentowanych w trakcie kampanii prowadzonej w Chinach, Japonii i Indiach.

Podpisując umowę z CNN Polska Organizacja Turystyczna ma nadzieje, że uda się uczynić Polskę bardziej rozpoznawalną wśród turystów z Azji, oraz zachęci ich do odwiedzenia kraju. W ramach współpracy, telewizja w programie "On the road" kreować będzie pozytywny wizerunek Polski. Szczególny nacisk ma zostać położony na prezentowanie otwartości i dynamicznego rozwoju kraju. Promowane będą także najciekawsze atrakcje turystyczne.

Telewizja CNN emitować będzie również materiały przygotowane przez Polską Agencję Inwestycji Zagranicznych i województwo lubelskie. Wszystko wskazuje na to, że szansę zaprezentowania swej oferty otrzyma także Kraków. Spoty zachęcające do odwiedzenia Polski emitowane będą od 13 stycznia a 9 lutego 2014 roku.

Zawarta umowa to kolejna forma współpracy pomiędzy POT a CNN. W podobnym wymiarze z CNN współpracowano już w latach 2008, 2009 oraz 2012 roku.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com