TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Na rynku luksusowych hoteli zaobserwowano nowy trend. Światowe marki samochodowe wykazują duże zainteresowanie branżą hotelarską - tak wynika z raportu World Travel Market Global Trends 2012.
reklama
Rozwój azjatyckiego rynku hotelarskiego spowodował, że jego potencjał dostrzegły również marki motoryzacyjne. Jako pierwszy przeniknął do świata mody i hoteli Lamborghini, włoski brand stworzony przez Tonino Lamborghini, syna założyciela znanego chyba każdemu producenta samochodów. Pierwszy butik Lamborghini powstał w czerwcu 2012 roku w chińskim resorcie Suzhou. W trakcie najbliższych kilku lat firma zamierza otworzyć 40 pięciogwiazdkowych hoteli.
Według raportu, zainteresowanie branżą hotelarską wykazuje również marka Aston Martin, producent samochodu Jamesa Bonda. Firma włączyła do swojej umowy licencyjnej na wykorzystanie marki, podmioty z sektora nieruchomości, między innymi wille i obiekty hotelowe w ekskluzywnych kurortach.
Bentley rozpoczął współpracę z siecią Starwood Hotels. Pierwszym apartamentem w jego ofercie stał się apartament w słynnym St Regis Hotel w Nowym Jorku. Bentley Suite dołączył zatem do Dior Suite oraz Tiffany Suite jako element ekskluzywnej gamy stylowych apartamentów, która zaczyna pretendować do miana jednej z największych atrakcji Manhattanu. W wystroju apartamentu o powierzchni prawie 160 metrów kwadratowych dominują skórzane akcenty i zdobione drewniane meble. Do dyspozycji gości są między innymi: foyer, sypialnia, jadalnia oraz pokój dzienny. Z okien apartamentu usytuowanego na 15. piętrze roztacza się widok Manhattanu.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami