TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-11-09 - Na rynek hoteli wjeżdżają światowe marki motoryzacyjne

Na rynku luksusowych hoteli zaobserwowano nowy trend. Światowe marki samochodowe wykazują duże zainteresowanie branżą hotelarską - tak wynika z raportu World Travel Market Global Trends 2012.

reklama


Rozwój azjatyckiego rynku hotelarskiego spowodowaÅ‚, że jego potencjaÅ‚ dostrzegÅ‚y również marki motoryzacyjne. Jako pierwszy przeniknÄ…Å‚ do Å›wiata mody i hoteli Lamborghini, wÅ‚oski brand stworzony przez Tonino Lamborghini, syna zaÅ‚ożyciela znanego chyba każdemu producenta samochodów. Pierwszy butik Lamborghini powstaÅ‚ w czerwcu 2012 roku w chiÅ„skim resorcie Suzhou. W trakcie najbliższych kilku lat firma zamierza otworzyć 40 piÄ™ciogwiazdkowych hoteli.

Według raportu, zainteresowanie branżą hotelarską wykazuje również marka Aston Martin, producent samochodu Jamesa Bonda. Firma włączyła do swojej umowy licencyjnej na wykorzystanie marki, podmioty z sektora nieruchomości, między innymi wille i obiekty hotelowe w ekskluzywnych kurortach.

Bentley rozpoczął współpracę z siecią Starwood Hotels. Pierwszym apartamentem w jego ofercie stał się apartament w słynnym St Regis Hotel w Nowym Jorku. Bentley Suite dołączył zatem do Dior Suite oraz Tiffany Suite jako element ekskluzywnej gamy stylowych apartamentów, która zaczyna pretendować do miana jednej z największych atrakcji Manhattanu. W wystroju apartamentu o powierzchni prawie 160 metrów kwadratowych dominują skórzane akcenty i zdobione drewniane meble. Do dyspozycji gości są między innymi: foyer, sypialnia, jadalnia oraz pokój dzienny. Z okien apartamentu usytuowanego na 15. piętrze roztacza się widok Manhattanu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com