TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-02-25 - W których hotelach pracuje najlepszy personel?

Uprzejmość i kompetencja personelu hotelowego to dzisiaj standard, który ma nakłonić gości do ponownego odwiedzenia hotelu oraz do polecenia go innym.

reklama


Serwis hotel.info opracował ranking, który wskazuje na jakim poziomie utrzymuje się obsługa hotelowa w Polsce oraz jak Polska wypada na tle innych państw europejskich.

Kraków z oceną 8,32 punktu broni najwyższej pozycji wśród pięciu największych miast w Polsce. W tym roku bardzo zbliżone noty otrzymała Łódź. Z ocen wynika, że tamtejsze hotele podniosły jakość swojej obsługi. W porównaniu do ocen z zeszłego roku to trzecie co do wielkości miasto w Polsce otrzymuje wyższą ocenę - 8,31 punktu - i zdobywa dzięki temu przewagę nad Warszawą (8,26 punktu). Mniej zadowoleni z personelu hotelowego w porównaniu z poprzednim rokiem są klienci dokonujący rezerwacji w Poznaniu i Wrocławiu. Średnio przyznano tym miastom odpowiednio 8,19 i 8,00 punktów, co jest wynikiem gorszym niż zeszłoroczne 8,24 i 8,04 punktu.





W zestawieniu krajów europejskich pod względem uprzejmości i kompetencji personelu hotelowego liderem okazuje się być Finlandia. Oceny wystawione Niemcom i Austrii przedstawiają się podobnie: oba kraje uzyskały 8,37 punktu. Polski personel hotelowy otrzymał 8,28 punktu i zajął miejsce tuż za najlepszą czwórką.





Mniej zadowoleni są klienci rezerwujący pokoje w Holandii, która znalazła się na dole listy najlepszej europejskiej dwudziestki z oceną 7,86 punktu. Jeszcze więcej pracy nad podnoszeniem jakości obsługi czeka personel hotelowy w Danii (7,70), Rosji (7,66) i Wielkiej Brytanii (7,62). Rosyjskie hotelarstwo otrzymało nieco gorsze oceny w porównaniu z zeszłym rokiem, hotelarze duńscy i brytyjscy natomiast zrobili znaczne postępy.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com