TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Uprzejmość i kompetencja personelu hotelowego to dzisiaj standard, który ma nakłonić gości do ponownego odwiedzenia hotelu oraz do polecenia go innym.
reklama
Serwis hotel.info opracował ranking, który wskazuje na jakim poziomie utrzymuje się obsługa hotelowa w Polsce oraz jak Polska wypada na tle innych państw europejskich.
Kraków z oceną 8,32 punktu broni najwyższej pozycji wśród pięciu największych miast w Polsce. W tym roku bardzo zbliżone noty otrzymała Łódź. Z ocen wynika, że tamtejsze hotele podniosły jakość swojej obsługi. W porównaniu do ocen z zeszłego roku to trzecie co do wielkości miasto w Polsce otrzymuje wyższą ocenę - 8,31 punktu - i zdobywa dzięki temu przewagę nad Warszawą (8,26 punktu). Mniej zadowoleni z personelu hotelowego w porównaniu z poprzednim rokiem są klienci dokonujący rezerwacji w Poznaniu i Wrocławiu. Średnio przyznano tym miastom odpowiednio 8,19 i 8,00 punktów, co jest wynikiem gorszym niż zeszłoroczne 8,24 i 8,04 punktu.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami