TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-08-09 - Zurych promuje się na świecie

WÅ‚adze kantonu i miasta Zurych oraz lokalna izba turystyczna Zürich Tourism poÅ‚Ä…czyÅ‚y siÅ‚y w promocji nowego hasÅ‚a i logo kampanii promujÄ…cej Zurych w Å›wiecie. HasÅ‚o promocyjne Zurich - Word Class. Swiss Made podkreÅ›la walory regionu i eksponuje zaangażowanie wszystkich trzech partnerów w prezentacji spójnej strategii komunikacyjnej dla tego obszaru.

reklama


Z nowym logo i hasłem - Zurich - Word Class. Swiss Made, trzej partnerzy chcą wyraźnie zarysować profil oraz wzmocnić wizerunek Zurychu, zarówno w Szwajcarii, jak i na arenie międzynarodowej. Celem tego przedsięwzięcia jest zwiększenie nasilenia ruchu turystycznego, przyciągnięcie klientów biznesowych oraz wzmocnienie gospodarki regionu. "Potrzebujemy silnego, przekonywującego wizerunku marki Zurych, która będzie wyróżniała się na coraz bardziej konkurencyjnym obszarze marketingu turystycznego", stwierdziła Corine Mauch, burmistrz Zurychu podczas prezentacji nowej formuły marki Zurych.

Zurych ma bogatą ofertę dla turystów, zarówno tych z kraju, jak i z zagranicy. Zawiera się ona w świetnie rozwiniętej infrastrukturze, wspaniałych widokach, ożywionym życiu kulturalnym, należących do najlepszych na świecie hoteli i restauracji, możliwości dokonywania zakupów i bogatym życiu rozrywkowym. Zurych jest także wiodącym ośrodkiem biznesu i badań naukowych. Wszystko to w lokalizacji i dostępności, niemalże z każdego punktu Europy. Nowe logo oraz hasło odzwierciedlają to, czym Zurych szczycie się najbardziej - obowiązujące tu najwyższe standardy a także narodową precyzję i niezawodność.

Nowe logo utrzymane jest w niebieskim, charakterystycznym dla Zurychu kolorze. Zarówno logo, jak i hasÅ‚o bÄ™dÄ… używane przez lokalnÄ… izbÄ™ turystycznÄ… we wszystkich jej dziaÅ‚aniach informacyjnych i promocyjnych. Stopniowa zmiana logo potrwa 6 miesiÄ™cy, a w powszechnym użyciu znajdzie siÄ™ ono w 2012 roku. Zürich Tourism wesprze wprowadzenie nowej marki rozlegÅ‚Ä… kampaniÄ… marketingowÄ…, rozpoczynajÄ…cÄ… siÄ™ we wrzeÅ›niu 2011. Przewiduje ona dziaÅ‚ania reklamowe w CNN, skierowane do Europy i Bliskiego Wschodu, współpracÄ™ z liniami lotniczymi Swiss - broszury informacyjne dostÄ™pne na pokÅ‚adzie samolotów, a także stworzenie punktu informacyjnego na zuryskim lotnisku (hala przylotów nr 2).



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com