TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-07-21 - Amadeus: 16 kontraktów z liniami lotniczymi

Amadeus zawiera 16 kontraktów z liniami lotniczymi oraz dokonuje przełomowych aktualizacji swojego rozwiązania do dystrybucji usług dodatkowych - Amadeus Airline Ancillary Services.

reklama


Firma Amadeus, dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla branży turystycznej na całym świecie, podpisał kolejne umowy z szesnastoma liniami lotniczymi, na rozwiązanie Amadeus Airline Ancillary Services. Dziewięć z nich wdroży system zarówno online, jak i w stacjonarnych biurach podróży.

Przewoźnicy Cimber i Corsairfly, są w trakcie sprzedawania usług zarówno na stronach internetowych jak i w biurach podróży w Norewgii, Szwecji, Danii oraz Francji. Do końca tego roku ma być możliwa sprzedaż usług dodtkowych, w imieniu linii lotniczych, aż w 15 krajach.

Jak powiedział Carsten Jensen, Director Business System & Industry Relations w Cimber Sterling - Amadeus Ancillary Services dostarcza agentom biur podróży konkurencyjną ofertę porównywalną do tej, jaką linie lotnicze mają na swojej stronie internetowej. Eliminuje to potrzebę różnicowania kanałów, co z pewnością zwiększy popularność naszych usług turystycznych. Cieszymy się z możliwości użytkowania tego rozwiązania, ponieważ przynosi ono oczywiste korzyści wszystkim zaangażowanym stronom.

- Firma Amadeus z zaangażowaniem pomaga liniom lotniczym w zakresie adaptacji i rozwoju ich strategii usług dodatkowych w taki sposób, aby mogły skupić się na zapewnieniu sobie zysków, a nie tylko utrzymaniu rentowności - powiedziała Julia Sattel, Amadeus VP Airline IT. - Podczas gdy sprzedaż usług dodatkowych może stać się standardem, same procesy nimi nie są, dlatego niestandardowe działania mogą być kosztowne. Stąd naszym celem jest zapewnienie w pełni zintegrowanych i zautomatyzowanych rozwiązań end-to-end, które usprawniają wszystkie operacje linii lotniczych. Korzyści są tu oczywiste.

Dostępny jest nowy, interaktywny katalog, poprzez który klienci mogą mieć wgląd w zakres dodatkowych usług linii lotniczych, a także dokonywać szybkich rezerwacji, i sprzedaży nowych usług metodą up-selling.

Nowy program wzmocni pozycjÄ™ Linii na rynku, a także pozwoli zmaksymalizować wartość programów lojalnoÅ›ciowych. Klienci korzystajÄ…cy z Altéa Customer Management Solution (CMS), bÄ™dÄ… mogli anulować usÅ‚ugi, które nie majÄ… przedziaÅ‚u czasowego do zrealizowania. DziÄ™ki czemu inni pasażerowie bÄ™dÄ… mogli dokonać tej rezerwacji. Taki system pozwoli linom lotniczym na zwiÄ™kszenie swoich dochodów.

Dzięki atutom nowo powstałego Altea CMS, zła pogoda już nie spowoduje zastoju w przychodach. Jeśli lot został odwołany z powodu brzydkiej pogody, serwis automatycznie przebukuje zamówione usługi na nowy lot. Przewoźnicy będą mogli także określać cenę opłat za nadbagaż, przy odprawie pasażerskiej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com