TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-01-03 - Sfinks Polska przedstawia zimowÄ… ofertÄ™

Sieci restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło, należące do Sfinks Polska, wystartowały z nową ofertą pod hasłem "My się zimy nie boimy".

reklama


Sezonowa wkładka zawiera propozycje nowych potraw, w tym dania rybne i przystawki, a także najpopularniejsze wśród klientów pozycje wprowadzone w ramach Jesiennej palety smaków.

Nowa oferta sieci Sphinx obejmuje trzy przystawki - "Krem zimowy z imbirem" (zupa krem z marchwi, imbiru i curry z dodatkiem Å›mietany i sezamu), "ChrupiÄ…cy Camembert" (mini serki w panierce podawane z żurawinÄ…" oraz "Rösti z Å‚ososiem" (zÅ‚ociste placki ziemniaczane serwowane z wÄ™dzonym Å‚ososiem i sosem tzatziki). WkÅ‚adka zawiera również dwie propozycje daÅ„ głównych "Stek z australijskiego angusa" (miÄ™so podawane z brokuÅ‚ami w maÅ›le czosnkowym) oraz "Fish&Chips" (panierowane filety z dorsza z frytkami i sosem tatarskim).

Klienci restauracji Chłopskie Jadło mają do wyboru dwie przystawki - "Krem zimowy z imbirem" oraz "Chrupiące placuszki ziemniaczane" z wędzonym łososiem i kremowym sosem czosnkowo-ogórkowym. Oferta obejmuje także dwa dania główne - oprócz steka z angusa tym razem podanego z brokułami w maśle czosnkowym goście mogą również zamówić "Dorsza w cieście piwnym" (paski fileta z dorsza w cieście podawane z sałatką wegetariańską i sosem tatarskim).



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com