TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-09-07 - Groupon przeprasza klientów Filiz Tour

W związku z upadłością kolejnego biura podróży, które oferowało swoje wyjazdy turystyczne na portalu zakupów grupowych Groupon.pl. Serwis czuje się w obowiązku wyjaśnić zaistniałą sytuacją i przeprosić wszystkich, którzy zakupili oferty Biura Podróży Filiz Tour za pośrednictwem portalu.

reklama


Zarząd Groupon Polska wyraża szczere ubolewanie, iż pomimo naszych najlepszych starań aby do takich sytuacji już nie dochodziło oraz pomimo zaostrzonych procedur kontroli, zmuszeni jesteśmy potwierdzić upadłość współpracującego z nami biura podróży Filiz Tours. Oznacza to, że wszystkie zaplanowane wyjazdy turystyczne nie odbędą się. Obecna sytuacja jest dla nas ogromnym zaskoczeniem, ponieważ biuro działało na rynku od 15 lat, a w ciągu ostatniego roku Groupon wysłał na udane wyjazdy turystyczne z tym biurem kilka tysięcy zadowolonych klientów.

Po wnikliwej analizie dostępnych danych oraz informacji, co nie było zadaniem łatwym ze względu na niejasną sytuację właścicielską spółki Filiz Tours oraz brak szczegółowej dokumentacji ustaliliśmy m.in. że spółka Filiz Tours posiada dwie gwarancje ubezpieczeniowe, których wystawcą jest Signal Iduna Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., na kwoty odpowiednio ponad 166 tys. zł i ponad 230 tys. zł, zaś klienci Groupon stanowią jedynie niewielką część wszystkich osób poszkodowanych. Środki z gwarancji w marginalnym stopniu zostały spożytkowane na sprowadzenie dwóch klientów biura do kraju, będą one zatem niemal w całości przeznaczone na zwrot wpłat wniesionych przez klientów tytułem zapłaty za imprezę turystyczną.

Opierając się na zdobytych informacjach podjęliśmy decyzję o zagwarantowaniu naszym klientom zwrotu pieniędzy wpłaconych bezpośrednio do Groupon oraz pomocy w odzyskaniu środków wpłaconych na wycieczki organizowane przez Filiz Tours. Aby zapewnić sprawną i szybką obsługę klientów, wydzieliliśmy dedykowany zespół do obsługi napływających zgłoszeń.


Wszystkie poszkodowane osoby mogą zasięgnąć informacji poprzez kontakt z biurem obsługi klienta serwisu zarówno wysyłając e-mail na dres: info@groupon.pl jak i pod specjalnym numerem telefonu: 22 496 08 73 (6 września czynny w godz. 15:00-18:00 i 7 września w godz. 9:00-18:00)
Treść wiadomości e-mail powinna zawierać dane teleadresowe, a także wskazanie formy zwrotu należności (przelew na rachunek lub zwrot na kartę kredytową), należy dołączyć otrzymany przy zakupie pliku PDF z kuponem. Szczegółowa informacja o procedurze zostanie przekazana klientom przez konsultantów działu obsługi.

Jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji i mamy nadzieję, że podjęte przez nas działania umożliwią jej sprawne rozwiązanie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com