TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-01-30 - PKP Intercity wprowadza nową aplikację mobilną

PKP Intercity udostępniło, na swojej stronie internetowej, narzędzie do wyszukiwania lokalizacji kas biletowych. Baza wyszukiwarki obejmuje zarówno kasy własne przewoźnika, jak i agencyjne.

reklama


Uruchomienie nowej funkcjonalności to ułatwienie dla pasażerów PKP Intercity, którzy preferują tradycyjną formę zakupu biletu.

Nowe narzędzie jest dostępne na stronie internetowej PKP Intercity i pozwala podróżnym szybko zlokalizować najbliższą kasę biletową przewoźnika. Aplikacja pozwala na wyszukanie okienka kasowego według danego województwa i miejscowości. Dodatkowo podróżny otrzymuje informacje, m.in. jakie są godziny otwarcia kas, oraz czy istnieje możliwość płatności kartą.

"Chcemy aby wyszukiwarka lokalizacji kas biletowych ułatwiała planowanie zakupu biletów, a tym samym usprawniała obsługę podróżnych. Pasażerowie nie powinni jednak zapominać, że nasze bilety, bez konieczności drukowania, można kupić przez internet" - przypomina Beata Czemerajda z Biura Komunikacji i PR, PKP Intercity S.A.

Obecnie PKP Intercity prowadzi sprzedaż biletów w sumie w 261 kasach, w tym 72 agencyjnych. Pasażerowie, którzy cenią najnowsze rozwiązania mogą również kupić bilet w biletomatach lub za pośrednictwem strony internetowej przewoźnika. Bilet internetowy nie wymaga drukowania. Elektroniczny blankiet wystarczy zapisać w telefonie lub laptopie, a konduktor podczas kontroli zeskanuje kod z ekranu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com