TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-12-27 - Nowa marka na polskim rynku hotelarskim

Na naszym rynku pojawiła się nowa marka hotelowa. Dzięki niej obiekty hotelowe już działające na rynku i te, których budowa jest dopiero planowana, mogą uzyskać przewagę nad konkurencją - informują twórcy 1 step hotels.

reklama


Wszystkie te obiekty hotelowe, które chcą lub muszą wyróżnić się spośród innych, a przy tym spełniają kryteria określone przez twórców marki mogą zabiegać o licencję na posługiwanie się marką "1 step hotels". Kryteria są tylko dwa: aplikujący powinien być obiektem hotelowym, czyli obiektem wymienionym w Centralnym Wykazie Obiektów Hotelarskich, i znajdować się w odległości pieszego spaceru od atrakcji turystycznej.

Obiekty hotelowe, które uzyskają prawo do posługiwania się tą marką będą członkami Konwencji "1 step hotels". Twórcy tej marki podkreślają, że nie jest ich celem tworzenie kolejnej sieci hotelarskiej, skoncentrowanej na skomplikowanych procedurach hotelowych. Wychodzą oni z założenia, że dbałość o gości jest czymś oczywistym i że nie można już dziś wokół niej zbudować obszaru przewagi rynkowej nad konkurencją. Trzeba szukać innych wyróżników. Może nim być tak ważna dla turystów okoliczność jak niewielka odległość od atrakcji.

Nowo uruchomiony serwis internetowy "1 step hotels" będzie więc prezentował obiekty hotelowe w kontekście tych atrakcji. To nowatorskie spojrzenie twórców marki na potrzeby polskiego rynku hotelarskiego z pewnością spotka się z zainteresowaniem nie tylko obiektów hotelowych. Marka "1 step hotels" będzie promowana także wśród potencjalnych segmentów gości tych obiektów hotelowych, głównie młodych ludzi i/lub tych mniej zasobnych.

Pierwsze obiekty hotelowe złożyły już aplikacje do Konwencji "1 step hotels". Jak na razie, twórcy marki nie zdradzają kto to jest.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com