TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-04-23 - Wstrzymał Słońce - ruszył nad morze...

Rozpoczyna się kampania promująca długi weekend majowy nad morzem. Skierowana do mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego, poprzez grę słów i wykorzystanie jednego z najważniejszych symboli Torunia-Mikołaja Kopernika, który zaprasza na tegoroczną majówkę nad morze.

reklama


"Wstrzymał Słońce- ruszył nad morze" - takie plakaty wiszą na terenie Torunia i Bydgoszczy, na których Kopernik wskazuje na swoje nowe odkrycie: 152 km A1 - 140 km/h=65 min, czyli czas potrzebny do przejechania autostradą do Trójmiasta. Kampania outdoorowa to tylko zapowiedź ciekawszej odsłony działań promocyjnych, które rozpoczną się już niebawem w Toruniu.

- Chcemy w intrygujący sposób zaprosić mieszkańców sąsiedniego województwa do turystycznych odwiedzin Trójmiasta i całego Województwa Pomorskiego - komentuje Marta Chełkowska - Prezes PROT.

Kampania realizowana przez Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną we współpracy z samorządami Gdańska, Gdyni i Sopotu oraz operatorem autostrady A1 - Gdańsk Transport Company. Za koncepcję działań i ich realizację odpowiada Agencja Promocji Miast i Regionów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com