TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Tesco Polska prowadzi intensywne inwestycje na rynku restauracji samoobsługowych. Sieć ma ich już ponad 30 i planuje otwarcie 30 kolejnych.
reklama
Przedstawiciele brytyjskiej sieci handlowej uważają, że Polacy przekonali się do samoobsługowych restauracji, w których można dowolnie mieszać smaki i dania. Prezes Tesco Polska Ryszard Tomaszewski ogłasza, że kierowana przez niego sieć będzie inwestować inwestować w rozwój projektu barów bistro.
"Będziemy rozwijać koncept bistro, bo doskonale uzupełnia nasze sklepy i wpisuje się w obecne trendy rynkowe. Tesco jest obecnie największą w Polsce siecią restauracji samoobsługowych. Mamy już 30 punktów bistro w swoich sklepach, a do końca roku będzie ich już 60" - informuje Tomaszewski.
Jego zdaniem rynek gastronomiczny ma duży potencjał wzrostu, a uruchomienie bistro w sklepie pozwala na ściągnięcie dodatkowych klientów i wpisuje się w panujące trendy rynkowe, pokazujące, że Polacy coraz chętniej jadają poza domem.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami