TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-06-03 - Tesco rozwija restauracje

Tesco Polska prowadzi intensywne inwestycje na rynku restauracji samoobsługowych. Sieć ma ich już ponad 30 i planuje otwarcie 30 kolejnych.

reklama


Przedstawiciele brytyjskiej sieci handlowej uważają, że Polacy przekonali się do samoobsługowych restauracji, w których można dowolnie mieszać smaki i dania. Prezes Tesco Polska Ryszard Tomaszewski ogłasza, że kierowana przez niego sieć będzie inwestować inwestować w rozwój projektu barów bistro.

"Będziemy rozwijać koncept bistro, bo doskonale uzupełnia nasze sklepy i wpisuje się w obecne trendy rynkowe. Tesco jest obecnie największą w Polsce siecią restauracji samoobsługowych. Mamy już 30 punktów bistro w swoich sklepach, a do końca roku będzie ich już 60" - informuje Tomaszewski.

Jego zdaniem rynek gastronomiczny ma duży potencjał wzrostu, a uruchomienie bistro w sklepie pozwala na ściągnięcie dodatkowych klientów i wpisuje się w panujące trendy rynkowe, pokazujące, że Polacy coraz chętniej jadają poza domem.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com