TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-07-29 - Promocja Nowego Jorku

NYC & Company przygotowała akcję promującą Dolny Manhattan. Celem projektu jest zachęcenie turystów do odwiedzenia i zapoznania się z walorami turystycznymi dzielnicy miasta.

reklama


Dolny Manhattan kojarzy nam się głównie z kolebką światowej giełdy, Wall Street. Obecnie to także sieć hoteli, barów, kawiarenek, restauracji i sklepy z ubraniami sygnowanych światowymi markami.

W czasie trwania akcji Get More NYC: Lower Manhattan, goście mogą liczyć na szereg atrakcji, jak darmowa karta rabatowa Downtown Culture Pass, czy późny checkout w hotelach biorących udział w wydarzeniu, marek takich jak: Marriot, Hilton, Holiday Inn i Ritz-Carlton.

W 2010 roku liczba turystów odwiedzających Nowy Jork sięgała 49 mln. Celem burmistrza Bloomberga jest 50 mln odwiedzających w roku 2012.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com