TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-02-21 - Kto ma najlepszą markę w branży lotniczej?

Linie lotnicze Emirates, znalazły się wśród marek o najwyższej wartości rynkowej na świecie, według wydanego w tym tygodniu raportu Brand Finance Global 500 na 2014 roku.

reklama


Emirates obecnie plasują się na 234. miejscu na liście, są również czwarty rok z rzędu marką o najwyższej wartości rynkowej na Bliskim Wschodzie, a ich obecna wartość jest szacowana na poziomie 5,48 mld USD, co stanowi wzrost o 34 procent w stosunku do 2013 roku. Z marek działających w branży lotniczej ma liście znalazła się jeszcze Lufthansa, która uplasowała się na miejscu 331, a także trzech producentów samolotów: Airbus (71 miejsce), Boeing (107 miejsce) i Bombardier (344 miejsce).

"Silna marka jest ważnym czynnikiem wyróżniającym w biznesie, dlatego Emirates od lat w nią inwestują. Cieszymy się, że wartość naszej marki wzrosła, i że Emirates zachowały swą pozycję lidera. Odzwierciedla to nasz sukces w zdobywaniu klientów i pozostawaniu dla nich ważnym dostawcą usług w szybko zmieniającym się i bardzo konkurencyjnym środowisku" - powiedział Boutros Boutros, Starszy Wiceprezes Emirates ds. Komunikacji Korporacyjnej, Marketingu i Marki.

Brand Finance to firma konsultingowa zajmująca się wyceną marek wyrażoną w USD. Co roku publikuje raport Brand Finance Global 500, który zawiera ocenę wartości marki, wizerunku i własności intelektualnej czołowych światowych marek z różnych sektorów. Przy wycenie pod uwagę brane są także takie istotne cechy marki jak związek emocjonalny, wynik finansowy i opłacalność, wskaźniki wzrostu gospodarczego oraz prognozy dochodów i opinie analityków.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com