TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-04-22 - Poznań obniża ceny

Poznań zaprasza turystów na weekend 3-4 maja i kusi programem turystycznym oraz 50% zniżką oferowaną przez ponad 160 partnerów. Akcja "Poznań za pól ceny" organizowana jest w Poznaniu od lat, a tegoroczna edycja to już siódme spotkanie z turystami z Polski i zagranicy.

reklama


Organizowana od 2008 r. akcja ma na celu prezentację bogatej oferty turystycznej miasta i jego okolic. "Wiemy, że nasz projekt doczekał się już stałych klientów i cały czas zdobywa nowych. Dzięki świadomej współpracy usługodawców możemy zaproponować szeroki wachlarz usług i unikalny program turystyczny. Po kilku latach wspólnego budowania marki jesteśmy pewni, że odwiedzający Poznań turyści wyjeżdżają z miasta z przekonaniem, że warto tutaj wracać." - powiedział Jan Mazurczak, Prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.

Tegoroczna edycja akcji zaplanowana na weekend 3-4 maja to ponad 160 atrakcji turystycznych. Za pół ceny będzie można spać w luksusowych hotelach i popularnych hostelach. W prestiżowych hotelach czterogwiazdkowych ceny za pokój dwuosobowy zaczynają się już od 135 zł, a za nocleg w hostelu od 30 zł. W 70 restauracjach, barach i pizzeriach zjemy doskonałe potrawy i spotkamy utytułowanych szefów kuchni. Przez dwa dni turyści mogą liczyć na 100% jakości za 50% ceny.

Program uzupełniają muzea, zoo, palmiarnia, baseny, parki linowe, spa, bowling, wrotkarnia czy nawet warsztaty rękodzieła i ceramiczne. Za pół ceny będzie można iść do teatru, opery czy antykwariatu.

Przygotowano także kilka nowości. Sporym zainteresowaniem cieszyć się będzie zapewne otwierana w długi weekend majowy interaktywna Brama Poznania, nowoczesne centrum interpretacji historii, do którego wejdziemy za darmo. Za darmo wejdziemy też do nowoczesnego Interaktywnego Centrum Bezpieczeństwa Skoda Auto Lab, w którym będzie można zajrzeć do wnętrz samochodów czy przeżyjemy symulację dachowania.

Przebojem zapewne będzie także otwarte w połowie kwietnia Rogalowe Muzeum Poznania, w którym możemy doświadczyć całego procesu produkcji rogala świętomarcińskiego. W czasie akcji odbędzie się także druga już gra “Check-in Poznań" powstała na bazie popularnego serwisu foursquare. Na uczestników gry czekają specjalne nagrody.

Jakub Pindych z Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, koordynator akcji zapewnia, że udział w akcji pomoże także usługodawcom. "Dla usługodawców to okazja do prezentacji dobrej jakościowo oferty. Nasi partnerzy to z jednej strony znani i doceniani na rynku usługodawcy, z drugiej nowe, mniej znane przedsięwzięcia. Jedni i drudzy są gotowi zmierzyć się z prawdziwym najazdem turystów i mieszkańców Poznania. Na liście tegorocznych atrakcji zaznaczyłem już kilka miejsc, które chętnie odwiedzę z przyjaciółmi." - wyjaśnił.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com