TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-02-26 - Nowa aplikacja dla hotelarzy

Od jakiegoś czasu w wybranych hotelach w Warszawie oraz Poznaniu goście mogą zamówić taksówkę oznaczoną charakterystycznym logo iTaxi za pomocą ekranu dotykowego, umieszczonego w pobliżu recepcji.

reklama


Współpraca ta, to wygodne rozwiązanie sprawdzające się nie tylko przy indywidualnych zamówieniach, ale i obsłudze eventów czy konferencji.

Hotel Harenda, zlokalizowany w pobliżu Starego Miasta w Warszawie, a także Ilon Hotel, Hotel Royal i Blow UP HALL 5050 usytuowane w samym centrum stolicy Wielkopolski, to niektóre z hoteli partnerskich, które zdecydowały się na współpracę z firmą iTaxi.

Od początku stycznia za sprawą elektronicznego standu umieszczonego przy recepcji we wskazanych hotelach, każdy z gości może zamówić taksówkę iTaxi. O jej podstawieniu klient zostanie indywidualnie powiadomiony sms’em, dzięki czemu nie będzie zmuszony czekać na zewnątrz budynku. Wszystko za sprawą oferty iTaxi dla branży horeca. Dzięki aplikacji każda osoba, odwiedzająca dane miasto może zamówić najbliższą taksówkę, którą chce się poruszać, bez konieczności dzwonienia na centralę lub pomocy obsługi hotelu.

System iTaxi jest przydatny zarówno przy pojedynczych, jak i zbiorowych zamówieniach. W przypadku konferencji czy seminariów, organizowanych w hotelu, gdzie istnieje konieczność obsłużenia kilku klientów jednocześnie, usprawnia i przyspiesza proces zamawiania pojazdów. Wystarczy jedynie kliknąć przycisk "ZAMÓW TAXI", a urządzenie samo wyszuka znajdujące się w pobliżu taksówki według wcześniej zaznaczonych kryteriów takich jak np. możliwość płatności kartą lub obecność fotelika dla dziecka.

Aplikacja dostępna jest w kilku wersjach językowych. System podaje szacowany koszt przejazdu, co gwarantuje osobom nieznającymi miasta, że zapłacą za przejazd tyle ile powinni. Taksówki jeżdżące z iTaxi wyposażone są dodatkowo w GPS, który umożliwia weryfikację poprawności przebytego już kursu oraz system reklamacyjny, pozwalający rozwiać wątpliwości co do kwoty, jaka została poniesiona. W przypadku gdy reklamacja jest zasadna, pasażer może szybko i bez problemów odzyskać swoje pieniądze.

"Hotele z Poznania i Warszawy to pierwsi partnerzy korzystający z naszej oferty skierowanej do branży horeca, jednak na pewno nie ostatni. Wkrótce do tej grupy dołączą kolejne podmioty, z którymi trwają rozmowy. Nasz propozycja to znaczące udogodnienie stworzone z myślą o gościach hotelowych, jak również wspaniała możliwość zareklamowania danej marki, poprzez np. wyświetlanie informacji o hotelu, podczas gdy aplikacja nie jest używana. Co więcej iTaxi stanowi duże ułatwienie dla osób pracujących na recepcji, ponieważ pozwala zaoszczędzić czas, spędzony na często nieudanych połączeniach z centralą. Nieustannie pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami dla rynku hotelarskiego. Wierzymy, że ta współpraca, to początek innowacyjnej, kompleksowej usługi, wykorzystującej najnowsze technologie mobilne." - zaznacza Stefan Batory, Prezes Zarządu iTaxi.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com