TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-09-16 - Spotkanie specjalistów przemysłu spotkań

W poniedziałek, 6 października, w gmachu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, odbędzie się seminarium z cyklu Poland - Meetings Destination, poświęcone tematyce polskiego rynku spotkań i turystyce przyjazdowej.

reklama


Spotkanie zaczyna się o godzinie 9:00 od rejestracji i networkingu, aby już o 9:30 przejść do wystąpień i dyskusji, które potrwają do ok. 12:45. Impreza zostanie zwieńczona lekkim posiłkiem, serwowanym przez jeden z hoteli Grupy Hotelowej Orbis.

Najważniejsze tematy dyskusji to tym razem: "Perspektywy rozwoju turystyki przyjazdowej i przemysłu spotkań w kontekście zmian w sytuacji międzynarodowej" oraz "Sztuka pozyskiwania międzynarodowych wydarzeń".

Wśród potwierdzonych dyskutantów i prelegentów miedzy innymi: Katarzyna Sobierajska, podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, Ireneusz Raś, przewodniczący sejmowej komisji ds. kultury fizycznej, sportu i turystyki, Grzegorz Zawada, członek zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, Andrzej Saja, wiceprezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, Marcin Szewczykowski, CFO, członek zarządu Orbis S.A., Żaneta Berus, prezes Warszawskiego Centrum EXPO XXI, Andrzej Mochoń, prezes Targów Kielce, Krzysztof Celuch, szef Poland Convention Bureau, Jan Mazurczak, szef Poznań Convention Bureau.

Spotkanie odbędzie się w budynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, sala NewConnect, 6 października, o godzinie 9:00 i potrwa około 4 godziny.

Rejestracja i uczestnictwo są bezpłatne, lecz liczba miejsc ograniczona. Rejestracji można dokonać pod adresem polandmeetingsdestination.com

Poland - Meetings Destination (PMD) jest projektem cyklicznym, realizowanym w wielu płaszczyznach i przy współpracy wielu podmiotów, w celu tworzenia warunków szybszego rozwoju, integracji oraz systematycznej promocji rynku przyjazdowej turystyki konferencyjnej i tak zwanego przemysłu spotkań w Polsce. Przedsięwzięcie kierowane jest do wszystkich zainteresowanych środowisk oraz instytucji. Autorem i integratorem projektu jest platforma multimedialna The Warsaw Voice, reprezentowana przez spółkę wydawcy WV Marketing.

Pierwsza edycja tego wydarzenia, zrealizowana z udziałem gości z zagranicy, miała miejsce 17.03.2014, w Warszawie, w centrum konferencyjnym Stadionu Narodowego i stanowiła pierwszy dzień cyklu spotkań branży MICE, realizowanych pod nazwą Meetings Week Poland. Liczba uczestników, reprezentujących głównie szeroko pojęty przemysł spotkań i branżę hospitality, sięgnęła 150 osób. W programie uczestniczyło łącznie ponad 30 prelegentów i dyskutantów. Kolejna edycja już w marcu 2015 roku.

Współorganizatorami konferencji i zarazem jej głównymi partnerami merytorycznymi w 2014 roku były: Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyczna, wraz z Poland Convention Bureau. Wśród partnerów organizujących przedsięwzięcie znalazł się także Stadion Narodowy, Warszawska Organizacja Turystyczna oraz Warsaw Destination Alliance. Strategicznym Partnerem konferencji, jak i całego programu PMD, jest Grupa Hotelowa ORBIS. Od początku tego przedsięwzięcia wspierają je także główne stowarzyszenia, aktywne na rynku MICE, to jest Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce (SKKP), MPI Poland Club, Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) oraz Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel SOIT.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com