TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-03-20 - Foodpanda wchodzi na nowe rynki

W pierwszych dwóch miesiącach 2014 roku Foodpanda uruchomiła swój serwis i aplikację mobilną w ośmiu nowych krajach na świecie, z czego aż trzy z nich to kraje z regionu Europy Centralnej i Wschodniej.

reklama


Piotr Łagowski, Dyrektor Zarządzający Foodpanda na rynki CEE jest zadowolony z rozwoju swojej firmy. "Ponadprzeciętna dynamika ekspansji na rynku Europy Centralnej i Wschodniej jest dla nas dowodem na to, że nasz region jest niezwykle istotny w rozwoju całej firmy. - dodał.

Z początkiem roku serwis i aplikacja mobilna Foodpanda zostały uruchomione w Algierii, Azerbejdżanie, Bułgarii, Chorwacji, Serbii, a także w Libanie, Ugandzie i Kazachstanie. W kolejnych miesiącach właściciele Foodpanda planują wejście serwisu i aplikacji na nowe rynki. Jeszcze rok temu - niecałe 12 miesięcy od uruchomienia serwisu w maju 2012 roku - firma działała w 20 krajach. Szybki wzrost berlińskiego startupu plasuje go na pozycji lidera pod względem ekspansji wśród wszystkich biznesów należących do Rocket Internet.

Globalny Dyrektor Zarządzający Foodpanda, Ralf Wenzel zwrócił uwagę, że klienci potrzebują takich serwisów jak Foodpanda. " Jesteśmy firmą o zasięgu globalnym. Dotarcie do nowych rynków, daje nam ogromną przewagę nad konkurencją. Przyspieszony wzrost Foodpanda jest dowodem na to, że nasz model działa i że nasi klienci korzystają z wygody, jaką im oferujemy." - powiedział.

Foodpanda w ciągu zaledwie 22 miesięcy rozprzestrzeniła się na 40 krajów - notując 100% wzrost. Do tej pory właściciele startupu zgromadzili łącznie 48 mln dolarów w dofinansowaniu pochądzącym z funduszy inwestycyjnych venture capital, m.in. Investment AB Kinnevik i Phenomen Ventures.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com