TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Travelport poinformował o mianowaniu Aleksandry Tomaszewskiej na stanowisko Country Managera polskiego oddziału firmy. Będzie ona odpowiedzialna za kontynuację intensywnej ekspansji na rynku, który należy do kluczowych obszarów działalności firmy Travelport w Europie Wschodniej.
reklama
Aleksandra Tomaszewska pełniła dotąd rolę Sales Managera w polskim oddziale firmy i może się poszczycić pozyskaniem szeregu bardzo ważnych klientów oraz ogólnym zwiększeniem sprzedaży produktów i usług firmy Travelport. Przed rozpoczęciem pracy w firmie była Account Managerem w spółce Monster Polska, która działa w branży rekrutacji w internecie.
"Travelport rozwija siÄ™ bardzo dynamicznie w caÅ‚ym regionie Europy Wschodniej. Bardzo siÄ™ cieszÄ™, że Aleksandra Tomaszewska bÄ™dzie teraz odpowiedzialna za dalszy rozwój naszej dziaÅ‚alnoÅ›ci w Polsce. PeÅ‚niÄ…c rolÄ™ Sales Managera wykazaÅ‚a siÄ™ doskonaÅ‚ymi umiejÄ™tnoÅ›ciami przywódczymi, które z pewnoÅ›ciÄ… pomogÄ… jej osiÄ…gnąć jeszcze wiÄ™cej na nowym stanowisku" — powiedziaÅ‚ Marcin Pilarski, Managing Director Eastern Europe w firmie Travelport, odpowiedzialny za region Europy Wschodniej.
"Mamy w Polsce wspaniały zespół i doskonałe relacje z klientami, więc jestem przekonana, że kierowanie działalnością firmy na naszym rynku da mi wiele satysfakcji zawodowej. Nie mogę się wprost doczekać nowych wyzwań" - dodała Aleksandra Tomaszewska.
Równocześnie Travelport poinformował o przedłużeniu umów dystrybucyjnych typu full content ze spółkami British Airways i Iberia.
Umowy, które wchodzą w życie ze skutkiem natychmiastowym, dadzą biurom podróży korzystającym z systemów dostarczanych przez spółkę dostęp do publikowanych taryf lotniczych oraz dostęp do produktów i usług linii British Airways, Iberia i Iberia Express. Ponadto ci przewoźnicy nadal mają współpracować z firmą Travelport w zakresie wprowadzania kolejnych usług dodatkowych.
W ramach kooperacji obie linie chcÄ… również przetestować inny komponent platformy Travelport Merchandising ― Rich Content and Branding. Technologia ta umożliwia liniom lotniczym monitorowanie tego, w jaki sposób ich oferta i usÅ‚ugi dodatkowe sÄ… prezentowane biurom podróży — daje nad tym podobnÄ… kontrolÄ™, jak nad wÅ‚asnymi stronami internetowymi.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami