TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-02-26 - Nowy Country Manager w Travelport

Travelport poinformował o mianowaniu Aleksandry Tomaszewskiej na stanowisko Country Managera polskiego oddziału firmy. Będzie ona odpowiedzialna za kontynuację intensywnej ekspansji na rynku, który należy do kluczowych obszarów działalności firmy Travelport w Europie Wschodniej.

reklama


Aleksandra Tomaszewska peÅ‚niÅ‚a dotÄ…d rolÄ™ Sales Managera w polskim oddziale firmy i może siÄ™ poszczycić pozyskaniem szeregu bardzo ważnych klientów oraz ogólnym zwiÄ™kszeniem sprzedaży produktów i usÅ‚ug firmy Travelport. Przed rozpoczÄ™ciem pracy w firmie byÅ‚a Account Managerem w spółce Monster Polska, która dziaÅ‚a w branży rekrutacji w internecie.

"Travelport rozwija siÄ™ bardzo dynamicznie w caÅ‚ym regionie Europy Wschodniej. Bardzo siÄ™ cieszÄ™, że Aleksandra Tomaszewska bÄ™dzie teraz odpowiedzialna za dalszy rozwój naszej dziaÅ‚alnoÅ›ci w Polsce. PeÅ‚niÄ…c rolÄ™ Sales Managera wykazaÅ‚a siÄ™ doskonaÅ‚ymi umiejÄ™tnoÅ›ciami przywódczymi, które z pewnoÅ›ciÄ… pomogÄ… jej osiÄ…gnąć jeszcze wiÄ™cej na nowym stanowisku" — powiedziaÅ‚ Marcin Pilarski, Managing Director Eastern Europe w firmie Travelport, odpowiedzialny za region Europy Wschodniej.

"Mamy w Polsce wspaniaÅ‚y zespół i doskonaÅ‚e relacje z klientami, wiÄ™c jestem przekonana, że kierowanie dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… firmy na naszym rynku da mi wiele satysfakcji zawodowej. Nie mogÄ™ siÄ™ wprost doczekać nowych wyzwaÅ„" - dodaÅ‚a Aleksandra Tomaszewska.

Równocześnie Travelport poinformował o przedłużeniu umów dystrybucyjnych typu full content ze spółkami British Airways i Iberia.

Umowy, które wchodzą w życie ze skutkiem natychmiastowym, dadzą biurom podróży korzystającym z systemów dostarczanych przez spółkę dostęp do publikowanych taryf lotniczych oraz dostęp do produktów i usług linii British Airways, Iberia i Iberia Express. Ponadto ci przewoźnicy nadal mają współpracować z firmą Travelport w zakresie wprowadzania kolejnych usług dodatkowych.

W ramach kooperacji obie linie chcÄ… również przetestować inny komponent platformy Travelport Merchandising ― Rich Content and Branding. Technologia ta umożliwia liniom lotniczym monitorowanie tego, w jaki sposób ich oferta i usÅ‚ugi dodatkowe sÄ… prezentowane biurom podróży — daje nad tym podobnÄ… kontrolÄ™, jak nad wÅ‚asnymi stronami internetowymi.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com