TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Travelport poinformował o mianowaniu Aleksandry Tomaszewskiej na stanowisko Country Managera polskiego oddziału firmy. Będzie ona odpowiedzialna za kontynuację intensywnej ekspansji na rynku, który należy do kluczowych obszarów działalności firmy Travelport w Europie Wschodniej.
reklama
Aleksandra Tomaszewska pełniła dotąd rolę Sales Managera w polskim oddziale firmy i�może się poszczycić pozyskaniem szeregu bardzo ważnych klientów oraz ogólnym zwiększeniem sprzedaży produktów i�usług firmy Travelport. Przed rozpoczęciem pracy w�firmie była Account Managerem w spółce Monster Polska, która działa w branży rekrutacji w�internecie.
"Travelport rozwija się bardzo dynamicznie w całym regionie Europy Wschodniej. Bardzo się cieszę, że Aleksandra Tomaszewska będzie teraz odpowiedzialna za dalszy rozwój naszej działalności w Polsce. Pełniąc rolę Sales Managera wykazała się doskonałymi umiejętnościami przywódczymi, które z pewnością pomogą jej osiągnąć jeszcze więcej na nowym stanowisku" — powiedział Marcin Pilarski, Managing Director Eastern Europe w firmie Travelport, odpowiedzialny za region Europy Wschodniej.
"Mamy�w�Polsce wspaniały zespół i doskonałe relacje z klientami, więc jestem przekonana, że�kierowanie działalnością firmy na naszym rynku da mi wiele satysfakcji zawodowej. Nie�mogę się wprost doczekać nowych wyzwań" - dodała Aleksandra Tomaszewska.
Równocześnie Travelport poinformował o przedłużeniu umów dystrybucyjnych typu full content ze spółkami British Airways i Iberia.
Umowy, które wchodzą w życie ze skutkiem natychmiastowym, dadzą biurom podróży korzystającym z systemów dostarczanych przez spółkę dostęp do publikowanych taryf lotniczych oraz dostęp do produktów i usług linii British Airways, Iberia i Iberia Express. Ponadto ci przewoźnicy nadal mają współpracować z firmą Travelport w zakresie wprowadzania kolejnych usług dodatkowych.
W ramach kooperacji obie linie chcą również przetestować inny komponent platformy Travelport Merchandising ― Rich Content and Branding. Technologia ta umożliwia liniom lotniczym monitorowanie tego, w jaki sposób ich oferta i�usługi dodatkowe są prezentowane biurom podróży — daje nad tym podobną kontrolę, jak�nad własnymi stronami internetowymi.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami