TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Amerykańska sieć lokali gastronomicznych Subway ma w planach uruchomienie 150 restauracji w Polsce, do końca 2015 roku. Tegoroczny przyrost liczby restauracji sieci w naszym kraju wyniósł 38 procent.
reklama
Powodem wzrostu zainteresowania rynkiem Europy Środkowo-Wschodniej jest fenomenalny start sieci w Rumunii. Sprzedaż usług przewyższyła Polskę o około 350 procent. Wpływ na wynik miała zarówno popularność marki w kraju jak i utrwalony zwyczaj jedzenia poza domem. Nie bez znaczenia są regularnie podejmowane działania marketingowe i wizerunkowe franczyzobiorców.
Lokale marki Subway cieszą się niesłabnąca popularnością. W porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku Subway odnotował 11-proc. wzrost sprzedaży, przy równoczesnym 14-proc. wzroście liczby klientów.
Obecnie na polskim rynku działa 58 restauracji sieci, 10 kolejnych jest w budowie.
Od 1974 roku Subway prowadzi sprzedaż licencji na zasadach franczyzy - na tym opiera się podstawowy model biznesowy firmy. Opłacalność inwestycji pokazują dane nowych otwarć lokali - 65% licencji Subway kupują dotychczasowi franczyzobiorcy.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami