TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-04-26 - Lufthansa 24h/dobę na Facebooku

Facebookowa strona Lufthansy funkcjonuje od grudnia 2009 roku. W tym czasie liczba jej fanów przekroczyła milion. Strona stała się ważną formą komunikacji przewoźnika z klientami.

reklama


Lufthansa jako jedna z pierwszych linii lotniczych rozpoczęła w marcu 2010 roku oferowanie usług przez 24 godziny na dobę na stronie Facebooka. Znajdują się tam zarówno zdjęcia, filmy, porady jak również aktualności dotyczące firmy i inspiracje do podróży. W chwili obecnej na stronie Lufthansy można zapoznać się z ekskluzywnym materiałem z najnowszej kampanii reklamowej przewoźnika - "Ty nonstop".

W zeszłym roku, Lufthansa prowadziła na Facebooku kampanię "Miles & More" i rozdał wówczas milion powietrznych mil dla pasażerów, którzy zdecydowali się skorzystać z programu lojalnościowego.

Miłośnicy Lufthansy mają też możliwość na Facebooku bezpośredniego przekazywania funduszy na kampanię HelpAlliance, organizacji pomocy, która została stworzona przez pracowników przewoźnika.

Lufthansa jest również aktywna na innych platformach społecznościowych typu Facebook -Twitter, You Tube, Xing. Prowadzi ponadto swój blog internetowy.

Dzięki aplikacji MySkyStatus.com, która została opracowana przez Lufthansę, jej pasażerowie i ich rodziny korzystający z serwisu, otrzymują aktualne informacji o statusie podróży. Są one wysyłane automatycznie na ich konta Facebook oraz Twitter.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com