TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-03-09 - Ruszyła kampania Neckermanna

"Dobre wakacje trzymają cały rok" - pod takim hasłem ruszyła ogólnopolska kampania Neckermanna, która obejmie swym zasięgiem szerokie działania w telewizji, internecie oraz prasie.

reklama


- Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku firmy jako czołowego touroperatora i zwiększenie świadomości klientów, że wakacje z Neckermannem to coś więcej, niż jedno- lub dwutygodniowy urlop - mówi Rafał Grunwald Dyrektor Marketingu i E-commerce Neckermann Polska. - To fantastyczne wspomnienia i pozytywna energia, którą nasi klienci żyją przez cały rok … aż do kolejnych wyjazdów z Neckermannem. To Efekt Neckermanna, który chcemy wyzwolić w każdym z naszych klientów - dodaje.

Kampania składa się z sześciu, różnych tematycznie spotów obrazujących "Efekt Neckermanna", które będą emitowane w marcu w głównych stacjach telewizyjnych obejmujących m. in. pakiet TVN, Polsatu i TVP. Równolegle z kampanią telewizyjną będę prowadzone działania w internecie m.in: na wiodących portalach - onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, portalach społecznościowych oraz w sieciach afiliacyjnych. Dodatkowym wsparciem będzie kampania prasowa obejmująca tygodniki opiniotwórcze: Politykę, Forum oraz Newsweek.

Za strategię i kreację odpowiedzialna była agencja Labcon, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media. Produkcję spotów telewizyjnych powierzono agencji Time Code.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com