TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-03-06 - Pomorskie inwestuje w turystykę przyjazdową

Wspólnie z trójmiejską branżą turystyczną przygotowano specjalną ofertę z okazji Dnia Kobiet skierowaną do mieszkanek Rosji, które po udanych zakupach w Trójmiejskich sklepach będą mogły skorzystać po preferencyjnych cenach np. z odprężającego masażu, aromaterapii, wizyty w luksusowym SPA, odpoczynku w saunie oraz oferty trójmiejskich firm gastronomiczno-rozrywkowych. "Kobiecy weekend w super cenie" dla rosyjskich kobiet to jedna z akcji promocyjnych jaką zaplanowała Pomorska Organizacja Turystyczna.

reklama


W ten sposób Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna zachęca mieszkańców Obwodu Kaliningradzkiego do odwiedzin Województwa Pomorskiego. Obwód Kaliningradzki zamieszkuje ponad milion Rosjan, potencjalnych turystów gotowych przyjechać do Polski, aby zrobić dobre zakupy i skorzystać z bogatej oferty wypoczynkowo-rozrywkowej.

- Celem realizowanej obecnie kampanii promocyjnej jest wykorzystanie uruchomionego od lipca 2012 r. małego ruchu granicznego i zainteresowanie mieszkańców pobliskiego Kaliningradu atrakcjami turystycznymi naszego regionu - mówi Marta Chełkowska, Prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

W styczniu br. staraniem PROT i Miasta Gdańsk w jednej z kaliningradzkich gazet pojawił się specjalny dodatek informacyjny, który od tamtej pory ukazuje się cyklicznie. W dniach 8-15 lutego na portalach newkaliningrad.ru oraz shopping-gdansk.ru podwieszone były specjalne artykuły spięte z ofertami konkretnych obiektów, a za pośrednictwem rosyjskich portali społecznościowych (głównie vkontakte.ru/shoppinggdansk) prowadzona była szeroka akcja PR.

- Mamy nadzieję, że nasze działania przyczynią się nie tylko do zwrócenia uwagi na pomorską destynację, ale także przełożą się na realną korzyść dla branży turystycznej - mówi Marta Chełkowska.

Tegoroczna akcja promocyjna w Kaliningradzie to już kolejne tego typu działanie podejmowane przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną.

W grudni ubr. PROT wspólnie z Gdańskiem, Gdynią i Sopotem podjął na rynku kaliningradzkim działania promujące zakupy przedświąteczne i atrakcje turystyczne na terenie Trójmiasta. Grudniowa kampania promocyjna trwała tydzień i rozpoczęła się reportażem w głównym wydaniu Wiadomości telewizji kaliningradzkiej KASKAD. Obejmowała także serię spotów radiowych na antenie radia Monte Carlo i artykułów, które ukazały się na portalach internetowych.

Od momentu wprowadzenia w połowie ubr. przepisów o małym ruchu granicznym z Obwodem Kaliningradzkim odnotowuje się dynamiczny wzrost ruchu turystycznego Rosjan w Trójmieście. Przyjeżdżają oni tu nie tylko na zakupy, ale również w celach typowo turystycznych i wypoczynkowych. Rosjanie chętnie korzystają z usług SPA, a także biorą udział w wydarzeniach kulturalno - rozrywkowych. Są oni dobrymi klientami bo wydają dużo pieniędzy, zarówno podczas zakupów jak i korzystając w oferty rozrywkowo wypoczynkowej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com