TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-05-13 - Nowi dyrektorzy w hotelach

Z początkiem maja 2014 r. funkcję dyrektora hotelu B&B Toruń objął Kamil Piaskowski, dotychczasowy zastępca dyrektora w warszawskim obiekcie sieci.

reklama


Nowy dyrektor doświadczenie zawodowe zdobywał w działach sprzedaży w segmencie hoteli 4- i 5-gwiazdkowych (andel’s Hotel Łódź, Holiday Inn Warszawa Józefów oraz Radisson Blu Centrum Hotel Warsaw). Z siecią B&B Hotels Polska związany jest od prawie 3 lat. Do zespołu dołączył w październiku 2011 roku, obejmując funkcję zastępcy dyrektora B&B Hotel Warszawa-Okęcie.

"Od otwarcia odnotowujemy w toruńskim obiekcie stały wzrost liczby rezerwacji, zarówno w segmencie klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych. Sukces ten zawdzięczamy przede wszystkim przystępnym cenom z jednoczesnym zachowaniem wysokich standardów sieci, atrakcyjnej lokalizacji hotelu oraz ciężkiej pracy moich poprzedników. Wierzę, że pomysły, które planuję wdrożyć, przyczynią się do dalszego umacniania pozycji rynkowej obiektu oraz całej B&B Hotels Polska" - mówi Kamil Piaskowski, dyrektor hotelu B&B Toruń.

Z początkiem maja zmiany na wysokim szczeblu zanotował też hotel Holiday Inn Warszawa Józefów. Marcin Ankiersztejn objął funkcję zastępcy dyrektora generalnego oraz dyrektora sprzedaży i marketingu w hotelu.

Przez ostatnie lata zarządzał, jako dyrektor generalny, czterogwiazdkowym hotelem Windsor Palace Hotel & Conference Center w Jachrance k. Warszawy. Wcześniej pracował w czterogwiazdkowym Hotelu Senator w Dźwirzynie k. Kołobrzegu, gdzie początkowo pełnił funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży, a następnie zastępcy dyrektora generalnego. Wcześniej był związany z grupą wydawniczą Infor gdzie piastował m.in. stanowisko kierownika marketingu i wsparcia sprzedaży w spółce szkoleniowej GW - Infor Training.

"W hotelu Holiday Inn Warszawa Józefów odpowiedzialny będzie za sprzedaż oraz wspieranie dyrektora hotelu w nadzorze nad operacyjnym funkcjonowaniem hotelu. "Objęcie tak odpowiedzialnego stanowiska w sieciowym hotelu znanej i dobrej marki to dla mnie kolejne zawodowe wyzwanie. Moim celem jest odnieść sukces. - mówi Marcin Ankiersztejn.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com