TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-05-22 - Klienci McDonalds zdezorientowani?

McDonald`s kontynuuje realizację zmian zapowiadanych w związku z wejściem koncernu w nową fazę rozwoju. Jednym z kluczowym przedsięwzięć ma być uszczuplenie menu. Dlaczego? Bo klienci są zdezorientowani.

reklama


W ciągu ostatnich sześciu lat menu sieci rozrosło się do 145 pozycji. Klienci zaczęli skarżyć się na zbyt rozbudowane menu. Ich zdaniem fakt ten znacząco wpłynął na szybkość przygotowywania i podawania posiłków. Takie obserwacje potwierdzają też właściciele restauracji i pracownicy.

Czas oczekiwania na zamówienie w lokalach McDonald`s powoli zaczął kłócić się z ideą serwowania jedzenia typu fast food, gdzie to właśnie szybka obsługa klienta jest kluczowa. Obecnie średni czas oczekiwania na zamówienie to 189 sekund, co w porównaniu z 169-sekundami w 2007 oznacza regres.

Słuszność zmiany potwierdzają też ostatnie badania firmy konsultingowej WD Partners, która postanowiła sprawdzić preferencje klientów fast foodów w tym względzie. Okazało się, że miłośnicy hamburgerów bardziej od rozbudowanego menu cenią sonie jakość jedzenia. Nie bez znaczenia też jest obsługa i zachowanie czystości w lokalu.

Jak podaje Bloomberg sieć rezygnuje z niektórych sałatek, kanapki z wołowiny Angus oraz bajglów z wołowiną i burrito.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com