TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-05-09 - Przewoźnik zwróci pieniądze

Pasażerowie, którzy zostali wyproszeni z wagonów pociągu relacji Gdynia-Wisła, aby zrobić miejsce kibicom wracającym z meczu otrzymają pełny zwrot pieniędzy za wykupione bilety - poinformowała w środę rzeczniczka prasowa PKP Intercity Zuzanna Szopowska. Wcześniej przewoźnik proponował jedynie zwrot 10% wartości biletów.

reklama


W sobotę pasażerowie posiadający wykupione miejscówki w pociągu TLK Pogoria, zostali wyproszeni przez policję z zajmowanych miejsc. Zrobili miejsca dla kibiców wracających z meczu Arki Gdynia z GKS Tychy. Wyrzuceni ze swoich miejsc podróżni musieli część podróży na stojąco. Dopiero w Bydgoszczy podstawiono dodatkowe dwa wagony, w których stojący pasażerowie mogli znaleźć miejsce dla siebie.

"Zwrot w wysokości 10 proc. ceny biletu jest zwrotem gwarantowanym w przypadku, kiedy pasażer wykupił miejsce siedzące, a z jakiegoś powodu musiał stać w trakcie podróży. Zwrot ten dokonywany jest w kasie biletowej"- powiedziała Szopowska. Dodała jednak, że w tym wypadku, w trosce o dobro klientów zarząd podjął decyzję o zwrocie pełnej ceny biletów. Zapewniła również, że są prowadzone ustalenia z policją i ministerstwem transportu odnośnie wypracowania procedur zapobiegających tego tupu sytuacjom w przyszłości.

Powstaje pytanie, skoro PKP Intercity wiedziało, że kibice będą wracać z meczu to czy do doczepienia dodatkowych wagonów naprawdę potrzebna jest specjalna procedura? Czy nie wystarczy odrobina rozsądku i przewidywania?

Poszkodowani chcący odzyskać pieniądze powinni skontaktować się z Biurem Marketingu i Produktu PKP Intercity S.A. (tel.: 22 47 42 653, e-mail: bws3@intercity.pl).



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com