TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-09-24 - Oni chcą oglądać Magdę Gessler

Kolejny, już szósty sezon "Kuchennych rewolucji" - telewizyjnego show z udziałem znanej z ciętego języka Magdy Gessler, cieszy się rosnącą popularnością. Po emisji pierwszych kilku odcinków tegorocznej edycji oglądalność przewyższyła emitowaną rok temu czwartą odsłonę reality-show.

reklama


Trzy premierowe odcinki najnowszej serii obejrzało średnio 2,55 mln widzów - co daje 19,70% udziału w grupie wszystkich widzów oraz 23,78% w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych przeprowadzonych przez Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Za sprawą "Kuchennych rewolucji" TVN jest liderem pod względem emisji produkcji w grupie widzów 16-49. Widzowie cenią sobie również powtórki reality-show, emitowane w soboty o godz. 18. Po dwóch odcinkach oglądalność wyniosła 1,46 mln widzów - 15,45 proc. oraz 20,24 proc. udziału w rynku.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com