TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Magda Gessler najwyraźniej zapoznała się ze sprawozdaniami finansowymi publikowanymi przez potentata na rynku fast-food firmę AmRest, o których pisaliśmy już na tur-info: Zysk AmRest powyżej oczekiwań.
reklama
Najwyraźniej to znakomite wyniki spółki sprawiły, że gwiazda TVN, kreująca się dotąd na ikonę dobrego smaku postanowiła zrobić rewolucję i otworzyć lokal serwujący właśnie fast-food.
Nowe dziecko celebrytki ma nosić nazwę Mag Gessler, pierwszy lokal zostanie otwarty 1 kwietnia w Warszawie. Restauratorka liczy na odniesienie sukcesu i przyciągnięcie tej części klienteli, której nie stać na stołowanie się w ekskluzywnych restauracjach sygnowanych jej nazwiskiem.
Podano, iż czynione są poszukiwania atrakcyjnych lokalizacji w innych miastach.
Przewodniczący Polskiej Partii Socjalistycznej Piotr Ikonowicz, prywatnie brat Magdy Gessler wyraża się o pomyśle z aprobatą. Cieszy się, że jego siostra chce karmić nie tylko biznesmenów i celebrytów, ale także zwykłych, szarych obywateli.
Czas pokaże czy Mag Gessler zrobi konkurencję McDonaldowi, czy też okaże się niewypałem i kolejną fanaberią telewizyjnej gwiazdy?
Pisaliśmy o tym w aktualności Primaaprilisowe podsumowanie
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami