TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-11-18 - Mr. Hamburger publikuje swoje wyniki

Spółka Mr. Hamburger w III kwartale 2014 roku nadal realizowała obraną wcześniej strategię prowadzenia swoich lokali w pobliżu stacji paliwowych.

reklama


Firma opublikowała raport, z którego wynika, iż na koniec kwartału do spółki należało 14 własnych restauracji (z czego 8 lokali działa pod szyldem Leśne Runo) oraz 12 franchisingowych barów marki Mr. Hamburger.

Z raportu wynika, że rezultaty finansowe osiągnięte przez firmę w III kwartale są porównywalne z analogicznym okresem ubiegłego roku. Spółka uzyskała przychód 2,87 mln złotych oraz stratę netto wynoszącą 32, 69 tys. złotych. Ponadto koszty działalności operacyjnej wyniosły 2,79 mln złotych.

Czynnikami wpływającymi na wyniki finansowe spółki ją między innymi zmiany układu drogowego, które niekorzystnie wpłynęły na trzy lokale, a pomogły tylko jednej restauracji. W 2014 roku zamknięto też jedną z nierentownych restauracji należących do sieci, w miejscowości Uniszki Zawadzkie. Ten krok pozytywnie wpłynął na wyniki finansowe spółki.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com