TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Już po raz drugi miesięcznik Business Traveller Poland przyznał Business Traveller Awards 2014.
reklama
Wśród zwycięzców znalazły się Lufthansa, LOT, Singapore Airlines, Wizzair, lotniska Singapore Changi, warszawskie im. Fryderyka Chopina, Wrocław Strachowice i multihub Frankfurt. Czytelnicy BTP docenili wypożyczalnie samochodów Avis i Hertz, marki Skoda i Toyota, Samsunga i Sony. Wśród hoteli - sieć Accor i hotele spa pod doskonale znaną marką Dr Irena Eris, biur podróży - TUI, marek modowych - Vistulę.
Gala odbyła się w czwartek 15 stycznia w Pałacu Sobańskich w centrum Warszawy. Wśród zaproszonych niemal stu gości znaleźli m.in. się szefowie linii lotniczych, polskich lotnisk, wypożyczalni samochodów, reprezentanci marek sprzętów elektronicznych dla biznesu i wielkich polskich biur podróży.
Wyróżnienia Business Traveller Awards są organizowane przez większość z 11 narodowych edycji Business Travellera, m.in. Business Traveller China, Business Traveller Middle East, Business Traveller America czy Business Traveller Africa. Brytyjski miesięcznik ma długą historię - powstał w 1976 roku w Londynie, od wielu lat jego coroczne gale Business Traveller Awards przyciągają szefów linii lotniczych i sieci hotelowych na całym świecie.
"Spotykamy się w Polsce już drugi raz. Gratuluję wszystkim nagrodzonym. Zależy nam, by tym, którzy podróżują w interesach, towarzyszył wiarygodny, przygotowywany na najlepszym poziomie magazyn, który w jasny sposób testuje linie lotnicze, hotele, nowe technologie i proponuje atrakcyjne tematy lifestylowe. Gratulujemy zwycięzcom. Nagrody Business Travellera to wiarygodny przewodnik po dobrych podróżach w wymagających czasach" - mówił podczas gali wydawca polskiej edycji magazynu Robert Grzybowski.
W ankiecie Business Travellera - którą w formie elektronicznej przeprowadziła firma doradcza Deloitte (a także przygotowała finalny raport) pytano o m.in. o najlepsze lotniska, sieci hotelowe i linie lotnicze. W ankiecie udział wzięło niemal 750 osób. Wśród nich czytelnicy magazynu Business Traveller Poland, prenumeratorzy miesięcznika - członkowie Klubu Polskiej Rady Biznesu oraz podróżujący biznesmeni.
Ankietowani to reprezentatywna grupę polskich podróżujących biznesmenów. Ponad połowa - 52 proc. to osoby w wieku 40-59 lat, prawie jedna trzecia - 31 procent - to grupa w wieku 26-39 lat.
57 procent to mężczyźni, 43 kobiety. Kapitalna większość - 84 proc. - mieszka w największych polskich miastach. Jeśli chodzi o wykonywane zajęcie, to głównie managerowie (33 procent), prezesi i członkowie zarządów firm (22 proc.), specjaliści i przedstawiciele wolnych zawodów (22 proc.) oraz właściciele (13 proc.) i przedsiębiorcy (10 proc.). Ponad dwie trzecie deklaruje zarobki powyżej 5000 złotych. Swój wolny czas spędzają głównie w Europie (39 proc.) oraz w krajach egzotycznych (39 proc.). 14 proc. jako miejsce wakacji wybiera Polskę. Ich hobby to głównie narciarstwo (28 proc.), nowe technologie (20 proc.) oraz żeglarstwo (15 proc.).
Badanie pokazuje, że aktywnie korzystają z podróży lotniczych i hoteli - dwie trzecie z nich w ciągu ostatniego roku latało - czy to w celach biznesowych czy turystycznych - pomiędzy 10 a 19 razy, prawie jedna piąta wsiadła do samolotu więcej niż 20 razy. Z hoteli korzystali równie często - jedna czwarta spędziła w hotelach między 8 a 14 nocy, co dziesiąty - ponad 50.
Poniżej szczegółowe wyniki drugiej edycji Business Traveller Poland Awards 2014:
LOTNISKA
Najlepsze lotnisko w Polsce
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami