TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Amerykańska sieć fast food powoli zaczyna odbijać się od dna. Fatalna wyniki sprzedażowe w Europie powoli zaczynają się poprawiać. Jednym słowem zainteresowanie burgerami wzrasta.
reklama
Liczby mówią same za siebie. W sierpniu odnotowano globalny wzrost sprzedaży na poziomie 1,9 procent. Wpływ na tak dobry wynik miała przede wszystkim poprawa rezultatów właśnie na naszym kontynencie. Wynik jest zatem lepszy od sceptycznych prognoz analityków.
Eksperci przewidywali w sierpniu wzrost sprzedaży na poziomie zaledwie 0,3 proc. Tymczasem w samej Europie sprzedaż wzrosła w minionym miesiącu o 3,3 proc.
Sierpień okazał się dobry dla restauracji w Rosji, wielkiej Brytanii i Francji.
Jak wygląda sytuacja na innych kontynentach? Spadek rzędu 0,5 proc. odnotowano w rejonie Azji i Pacyfiku, Afryki i Bliskiego Wschodu.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami