TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-04-24 - PKP Intercity promuje się na majówkę

Dodatkowe pociągi, wzmocnione składy, mobilne place zabaw, dodatkowa informacja oraz rabat dla kupujących bilety z wyprzedzeniem - to oferta PKP Intercity na długi weekend majowy.

reklama


Oprócz tego, przewoźnik zapowiada wdrożenie kolejnego etapu oferty "Wcześniej", dzięki któremu pasażer otrzyma ok.15% zniżki, kupując bilet na minimum 15 dni przed odjazdem. Natomiast w czerwcu PKP Intercity udostępni "Bilet Relacyjny". W tej ofercie ceny biletów będą niższe nawet o ponad 60% na wybranych odcinkach. Wszystkie te udogodnienia to kolejny kroki ku wyższemu komfortowi podróży.

Podczas długiego weekendu majowego PKP Intercity uruchomi 26 dodatkowych pociągów, które pojadą do popularnych miejscowości wypoczynkowych takich jak Zakopane, Krynica, Świnoujście, Wisła czy Szklarska Poręba. Wybrane, sezonowe pociągi takie, jak np. Jantar i Błękitna Fala, po raz pierwszy w tym roku wyruszą na trasy i dojadą do Gdyni i Świnoujścia.

- Poza uruchomieniem dodatkowych pociągów, przygotowujemy wzmocnienia składów już kursujących. Plan zakłada wzmocnienie 109 pociągów, 114 wagonami. Dla naszych klientów oznacza to zwiększenie puli dostępnych miejsc o ponad 6500 - powiedział Janusz Malinowski, Prezes Zarządu PKP Intercity. Tradycyjnie na 19 najpopularniejszych dworcach pojawią się nasi mobilni informatorzy. Będzie to w sumie ponad 120 osób - dodaje Prezes Janusz Malinowski.

PKP Intercity pamięta również o rodzinach podróżujących z dziećmi. W ofercie Bilet Rodzinny osoby podróżujące z dzieckiem do 16 roku życia (w grupie od 2 do 5 osób) mogą kupić bilet z 33% zniżką. Dodatkowo, zgodnie z zasadą "wcześniej = taniej" rabat zwiększa się przy zakupie biletów minimum na 7 dni przed wyjazdem. Atrakcją dla małych podróżników są wagony z placem zabaw w pociągach Intercity "Tatry" relacji Warszawa - Zakopane oraz "Jantar" relacji Warszawa - Trójmiasto.

Zgodnie z zapowiedziami, PKP Intercity w maju zaoferuje planującym podróże z wyprzedzeniem kolejną zniżkę. Dziś, kupując bilet na minimum 7 dni przed podróżą, każdy pasażer otrzymuje do 10% rabatu. Od 29 kwietnia br. w sprzedaży pojawi się 15% rabat dla osób, które kupią bilet
15 dni lub wcześniej przed planowanym wyjazdem.

- Kupując bilet odpowiednio wcześnie pasażer zyskuje podwójnie. Płaci mniej i ma zapewnione miejsce, a to daje wyższy komfort podróży - podkreśla Marcin Celejewski, Członek Zarządu ds. handlowych PKP Intercity.

PKP Intercity walczy o pasażerów podróżujących w krótszych relacjach. W czerwcu w ofercie pojawia się "Bilet Relacyjny", którym objęte są pociągi na 19 odcinkach. Dzięki niemu pasażer drugiej klasy na danym odcinku, np. Warszawa - Łódź czy Poznań - Wrocław, zapłaci za bilet mniej, nawet do ok. 65% (w przypadku trasy Poznań - Gdynia). Kupujący "Bilet Relacyjny" nadal będą korzystać z ulg ustawowych tzn. od ceny zniżkowego biletu odliczona zostanie kwota przysługującej mu zniżki.

Wprowadzenie takiego rozwiązania to kolejny etap pracy nad dynamicznym systemem sprzedaży. Na razie obejmie ono 19 wybranych odcinków we wszystkich kategoriach pociągów. Docelowo bilety z ceną relacyjną, a nie kilometrażową, mają objąć całą siatkę połączeń Intercity. Zdajemy sobie sprawę, że na niektórych trasach rośnie konkurencja. Niższa cena i wyższy komfort podróży to silne argumenty, które dotrą do pasażerów - przekonuje Marcin Celejewski.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com